اخبار دسته اول - آرشیو

آزمون استخدامی مشاﻏل کیفیت بخشی آموزش و پرورش برگزار شد.

آزمون استخدامی مشاﻏل کیفیت بخشی آموزش و پرورش برگزار شد. جدید گالری

آزمون استخدامی "مشاﻏل کیفیت بخشی آموزش و پرورش" به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی برگزار شد.

ادامه مطلب
نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاست گذاری ارتباط با صنعت برگزار شد
با حضور سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم؛

نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاست گذاری ارتباط با صنعت برگزار شد جدید

نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری ارتباط با بخش صنعت، با حضور سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم و اعضا این شورا در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

ادامه مطلب
دومین سه شنبه مهدوی ویژه دانشجویان دختر دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

دومین سه شنبه مهدوی ویژه دانشجویان دختر دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار شد. جدید گالری

دومین سه شنبه مهدوی ویژه دانشجویان دختر دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به همت سازمان دانشجویان شعبه قم در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در جمکران برگزار شد.

ادامه مطلب
شرکت بیش از ۵ هزار داوطلب در آزمون استخدامی مشاﻏل کیفیت بخشی آموزش و پرورش

شرکت بیش از ۵ هزار داوطلب در آزمون استخدامی مشاﻏل کیفیت بخشی آموزش و پرورش جدید

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

ادامه مطلب
پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت سالروز شهادت معلم گرانقدر، استاد مرتضی مطهری/معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند

پیام رییس جهاددانشگاهی به مناسبت سالروز شهادت معلم گرانقدر، استاد مرتضی مطهری/معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند جدید

رییس جهاددانشگاهی در پیامی با اشاره به اینکه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است تاکید کرد: معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند.

ادامه مطلب
اخذ موافقت قطعی فعالیت "گروه پژوهشی زیست شناسی سلولی و پزشکی باز ساختی" معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قم
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی قم خبر داد:

اخذ موافقت قطعی فعالیت "گروه پژوهشی زیست شناسی سلولی و پزشکی باز ساختی" معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قم جدید

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قم از موافقت قطعی با فعالیت "گروه پژوهشی زیست شناسی سلولی و پزشکی باز ساختی" معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی قم خبر داد.

ادامه مطلب