فراخوان طرح راه‌اندازی مشاغل خانگی زنان خانوار اعلام شد

۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۲ کد : ۹۲۰۳ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۸۹۲
نویسنده خبر: علی شریعتی
معاون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم از اعلام فراخوان طرح راه اندازی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار ی که تحت پوشش نهاد های حمایتی نیستند، خبر داد.
فراخوان طرح راه‌اندازی مشاغل خانگی زنان خانوار اعلام شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحداستان قم به نقل از ایسنا افسانه زمانی مهر در خصوص فراخوان طرح راه اندازی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار عنوان کرد: زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش نهاد های حمایتی (کمیته امداد، بهزیستی و ...) نبوده و علاقه مند به راه اندازی کسب و کار هستند، می توانند جهت استفاده از خدمات تسهیل‌گری (آموزش، مشاوره، معرفی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ مجوزهای لازم) در راه اندازی مشاغل خانگی، به دفتر اشتغال جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

معاون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم افزود: زنان سرپرست خانوار به آن دسته زنانی اطلاق می شود که "همسر آنها فوت کرده است"، "زنان مطلقه"، "زنان بدسرپرست"، "زنان خودسرپرست (مجرد قطعی)" هستند.

وی در تعریف مشاغل یا کسب و کار خانگی عنوان کرد: آن دسته از فعالیت هایی را شامل می شود که توسط عضو یا اعضا خانواده در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید خدمت یا کالای قابل عرضه به بازار خارج از محیط مسکوی می‌شود. 

زمانی مهر افزود: زنان سرپرست خانوار برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می توانند به دفتر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی استان قم واقع در خیابان 19 دی (باجک) بین کوچه 49و51 مراجه کنند و یا با شماره 02537759684 تماس بگیرند.

کلید واژه ها: سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی دفتر قم طرح توانمند سازی زنان سرپرست خانوار


نظر شما :