موفقیت ۴۵درصدی درمان ناباروری در جهاد دانشگاهی قم

۰۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۷ کد : ۹۱۰۴ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۸۱۵
نویسنده خبر: علی شریعتی
رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: نرخ موفقیت در باروری مرکز فوق تخصیی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از ۳۵درصد به ۴۵درصد رسیده است که آمار بسیار مناسبی است.
موفقیت ۴۵درصدی درمان ناباروری در جهاد دانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر محمد حیدری در بازدید فرماندار قم از مرکز درمان فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم عنوان کرد: جهاد دانشگاهی قم شامل معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است که هرکدام بخش‌های مختلفی را اداره می‌کنند.

وی افزود: بیشترین مراجعه کنندگان به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از استان قم هستند و 40درصد نیز از خارج استان قم به مرکز مراجعه می‌کنند.

رییس جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: از ابتدای سال مراجعه کنندگان از کشور عراق افزایش چشمگیری داشته است و میزان قابل توجهی از بیماران از کشور عراق هستند.

وی ادامه داد: مجوز پذیرش بیماران بین الملل برای اولین بار در مجموعه جهاد دانشگاهی از وزارت بهداشت برای راه اندازی کلینیک های ویژه تخصصی و فوق تخصصی اخذ شد که گامی بلند در پذیرش بیماران خارجی است.

حیدری تصریح کرد: نرخ موفقیت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم از 35درصد به 45درصد رسیده است که آمار بسیار بالاو مناسبی است.

وی ادامه داد: راه اندازی اولین مرکز سلول درمانی در سطح استان قم و ایجاد پایگاه در کشورهای همسایه جهت ارجاع بیماران بین الملل از چشم انداز فعالیت‌ها جهاد دانشگاهی قم است که امیدواریم با نگاه استانی و حمایت مسئولین به آن دست یابیم.

حیدری تصریح کرد: در استان قم مرکز تخصصی آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شد و فعالیت‌های خوبی در این خصوص انجام شده است؛ همچنین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناسی جهاد دانشگاهی نیز مدتی است که فعالیت می‌کند.

وی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی اظهار کرد: اهم فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها در حیطه سازمان دانشجویان انجام می‌پذیرد و در این خصوص مسابقه ملی مناظر دانشجویی هرساله برگزار می‌شود که سال گذشته 24تیم از استان قم در این مسابقات شرکت کردند.

رییس جهاد دانشگاهی قم تاکید کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تبیین بیانیه گام دوم با رویکرد قشر جوان، طرح رونق تولید و صنایع خلاق فرهنگی از عمده فعالیت های معاونت فرهنگی در سال جاری است.

وی عنوان کرد: در بخش آموزشی دو مجموعه آموزش‌های بلند مدت و کوتاه مدت در جهاد دانشگاهی قم فعال است که در دوره‌های کوتاه مدت7گروه آموزشی فعال است و سال گذشته 15هزار نفر معادل  هزار نفرساعت از آموزش‌ها استفاده کردند.
 

کلید واژه ها: بازدید مرکز درمان ناباروری


نظر شما :