دانشجویان دانشگاه قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم بازدید کردند

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۸ کد : ۶۳۵۸۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۱۶
تور بازدید تخصصی از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم ویژه مستعدان و دانشجویان برتر دانشگاه قم با همکاری انجمن علمی فناوری و نوآوری دانشگاه قم و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.
دانشجویان دانشگاه قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، معصومه جانبازی، سوپروایزر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: این مرکز با سابقه بیست سال فعالیت در زمینه های تخصصی و فوق تخصصی همچون  IUI ،ICSI تعیین جنسیت، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی‌های تشخیصی و درمانی توسط پزشکان فوق تخصص و مجرب در خدمت مراجعین داخلی و خارجی است.

وی افزود: این مرکز مجهز به تکنیک های برتریشامل imsi و osight imaging بوده و مفتخر است به عنوان اولین مرکز درمان ناباروری در ایران همگام با کشورهای پیشرو در زمینه درمان ناباروری  اقدام به استفاده از روش‌های مذکور نموده است.

سوپروایزر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم یادآور شد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قم جهت کسب رضایت مراجعین محترم از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و  کلیه پرسنل این مرکز طی برنامه‌ای منسجم در راستای دستیابی به این مهم، در تلاش هستند.

وی در خصوص فرآیند درمان ناباروری تصریح کرد: درمان ناباروری به روش IUI همان تلقیح داخل رحمی اسپرم یعنی قرار دادن اسپرم در رحم زن هنگام تخمک گذاری است، این درمان یکی از درمان‌های اولیه در زمینه ناباروری است، IUI همچنین به افرادی که در حال مصرف دارو برای تخمک‌گذاری هستند کمک می‌کند تا شانس بارداری شان را افزایش دهند.

جانبازی در ادامه به تشریح عملکرد آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی واحد استان قم پرداخت و گفت: این آزمایشگاه با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و استانداردهای ملی و بین المللی فعالیت کرده و به دلیل مدیریت متمرکز و استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات خود قادر است ضمن کاهش هزینه‌ها، کیفیت کار تمام مراکز خود را تامین نماید.

شایان ذکر است در ادامه این بازدید دانشجویان از بخش‌های مختلف مرکز بازدید کردند.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی شعبه دانشگاه قم مرکز درمان ناباروری بازدید


نظر شما :