اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم با روسای سابق این واحد دیدار کردند

۲۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۱ کد : ۶۷۷۱۴ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۲۰
اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم با حضور در منازل آقایان محمدابراهیم فقیه‌زاده و محمد حیدری روسای سابق این واحد بطور جداگانه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان قم با روسای سابق این واحد دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در این دیدارها اعضای جهاد دانشگاهی قم روسای پیشین این نهاد را تجلیل و تکریم کردند و از خاطرات خوش زمان همکاری با ایشان یاد کردند.

در این دیدارها هدایایی متبرک به نام مبارک حضرت ولی عصر (عج) به همراه لوح تقدیر به پیش کسوتان این نهاد انقلابی تقدیم شد.

متن لوح قدردانی از روسای جهاد دانشگاهی قم به شرح زیر است:

باسمه تعالی

چه غرورآفرینند کسانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال‌های زندگی خود را برای پیشبرد اهداف و ارزش‌های جهاد دانشگاهی همدلانه وقف کردند.
توسعه تعالی نهادهای انقلابی همچون جهاد دانشگاهی مدیون تلاش مدیران و متخصّصانی است که با جهاد و از خود گذشتگی، واژه گرانبهای “خواستن توانستن است” را معنا بخشیدند. اقدام‌های ارزشمند و ماندگار جنابعالی در طول مدت تصدی ریاست جهاد دانشگاهی واحد استان قم به یادماندنی است.
ضمن قدردانی و ارج نهادن به خدمات ارزنده و تدابیر سازنده حضرتعالی در طول مدت مدیریت در این نهاد برخاسته از انقلاب، که منشا گام‌های اساسی در رشد و شکوفایی کشور و دست یابی به موفقیت‌ها و دست آوردهای ارزشمند و ماندگار بوده است، صمیمانه آرزو می‌کنیم که در پرتو الطاف و عنایات حق تعالی همواره در راستای خدمت به کشور عزیزمان در جای جای این مرز و بوم موفق و پیروز و سربلند باشید.
هیچ گاه تلاش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف مدیریتی و اجرایی از یاد نمی‌بریم و از صمیم قلب آرزوی سلامتی و سربلندی برای شما و خانواده محترمتان داریم.
گوشه گوشه جهاد دانشگاهی مسرور خاطراتی است که جهادگران در کنار شما، به تجربه، خدمت بی‌ریا را آموخته‌اند و همواره سعی‌شان بر این بوده که در این مسیر پرفراز و نشیب ادامه دهنده راه شما باشند.
خاطرات تلاش‌های شما همواره در این مجموعه که پشتکار و همت شما بر آن موج می‌زند برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

اعضـــــــــای
جهاد دانشگاهی
واحد استان قم

کلید واژه ها: دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :