فعالیت‌های انقلابی جهاد دانشگاهی در قم اولویت بیشتری دارد

۰۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۱۲ کد : ۶۳۷۶۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۰۵
سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم در دیدار با مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است، اظهار داشت: فعالیت‌های انقلابی این نهاد در قم اولویت بیشتری پیدا می‌کند.
فعالیت‌های انقلابی جهاد دانشگاهی در قم اولویت بیشتری دارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا(س) در این گفتگو با بیان اینکه خواهران تحصیلات حوزوی را تا سطوح عالی می‌گذرانند، اظهار داشت: جامعه الزهرا(س) از مهدکودک تا سطوح عالی آکادمیک را در مباحث علمی تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی گفت: جامعه الزهرا(س) تعامل مثبتی با سایر مراکز علمی دارد و هم افزایی خوبی با سایر مراکز شکل گرفته است، همچنین دوره‌‌های آموزشی کوتاه مدت در سطوح ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در ادامه این دیدار با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است، اظهار داشت: فعالیت‌های این نهاد در قم اولویت بیشتری پیدا می‌کند بنابرین باید با تلاش بیشتر برای اهداف عالی نظام اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مهدویت افزود: با کمک دستگاه‌ها و نهادهای مختلف این جشنواره متعالی تر می‌شود، باید دبیرخانه اصلی این جشنواره در قم مستقر و دبیرخانه‌هایی نیز در واحدهای استانی جهاد ایجاد و آثار مختلف با ویژگی‌های بومی استان‌های کشور جمع آوری و ارائه شود.

وی بیان کرد: لازم است دبیرخانه همایش فقهی، حقوقی و اخلاقی درمان ناباروری در قم تاسیس شود و نگاه اخلاقی که لازم است در این زمینه رعایت شود، به آگاهی دیگران برسد.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم ابراز کرد: از شما دعوت می‌شود تا بازدیدی از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم داشته باشید و فرایندهای درمانی را در این مرکز مشاهده کنید و برای شورای سیاست گذاری همایش فقهی، حقوقی و اخلاقی درمان ناباروری از حضور شما بهره مند شویم.

شاکری معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) در ادامه اظهار داشت: به تناسب وظایفی که معاونت پژوهشی دارد از جمله برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست‌های تخصصی می توانیم همکاری لازم را با جهاد دانشگاهی داشته باشیم.

حائری رئیس پاسخگویی به سوالات شرعی در ادامه گفت: در زمینه همایش‌های بین المللی مباحث اخلاق پزشکی در حوزه ناباروری و نازایی اهمیت بسیاری دارد.

گرامی رئیس دانشکده هدی در ادامه با اشاره به وجود تنش در زمینه فرزندآوری افزود: در دانشکده رشته های فقه و مبانی و همچنین حقوق تدریس می شود بنابرین می‌توان از ظرفیت دانشجویان، اساتید و پایان نامه‌ها برای تولید، ارزیابی و امتیاز بندی مقالات استفاده کرد.

کلید واژه ها: جامعه الزهرا (س) دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :