تجدید پیمان اعضای جهاد دانشگاهی با شهدای مدافع امنیت

۱۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۷ کد : ۶۳۰۱۵ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۷۵
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه جمعی از جهادگران روز جمعه ۱۴ مهرماه به مناسبت سالگرد شهادت شهید مهدی زاهدلویی با حضور در منزل وی با خانواده زاهدلویی دیدار کرد و عروج آن شهید بزرگوار را بار دیگر به ایشان تبریک و تسلیت گفت.
تجدید پیمان اعضای جهاد دانشگاهی با شهدای مدافع امنیت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این دیدار  پدر شهید زاهدلویی در این دیدار سجایای اخلاقی فرزند خود مورد توجه قرار داد و گفت: مهدی در خانواده بزرگ ما زبانزد بود، پدرم خیلی دوستش داشت و همیشه می‌گفت مهدی یک چیزی می شود، مهدی آینده خوبی دارد.

پدر شهید مدافع امنیت مهدی زاهدلویی ادامه داد: مهدی بیست سال سن داشت و به تازگی برای تحصیل در علوم دینی وارد حوزه علمیه شده بود، در حرم امامزاده سید‌معصوم خدمت می‌کرد و خیلی مبادی آداب بود، هر وقت که من را می‌دید جلو می‌آمد و دستم را می‌بوسید.

وی بیان کرد: هرگاه او را از پشت سر می‌دیدم خیالم راحت بود که می‌توانم به قد و قامتش خیره شوم و او متوجه ذوق زدگی من از دیدن خودش نمی‌شود، پس به او خیره می‌شدم و در آن لباس مذهبی که بر تن داشت از دیدن قامت رعنای فرزندم لذت می‌بردم.

پدر شهید بسیجی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم خداوند به حق امام حسین (ع) به ما کمک کند در مسیر این انقلاب بمانیم و راهمان را از دست ندهیم.

یادآور می‌‎شود: شهید مهدی زاهدلویی 31 شهریورماه سال 1401 در اغتشاشات اخیر به ضرب چاقو مجروح شد و 13 مهرماه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

کلید واژه ها: دیدار ملاقات با خانواده شهدا رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم


نظر شما :