سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم:

امکانات جهاد دانشگاهی در خدمت مردم است

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۵۷ کد : ۶۳۵۰۹ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۴۵
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم با حضور در دفتر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در دیدار با وی گفت: تمام امکاناتی که در اختیار این نهاد قرار دارد برای خدمت به مردم و کشور هزینه می‌شود.
امکانات جهاد دانشگاهی در خدمت مردم است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر حامد حیاتی در این دیدار ضمن قدردانی از بازدید اخیر رئیس و معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی گفت: با هماهنگی و هم افزایی که در گذشته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی شکل گرفته است، تجهیزات خوبی برای خدمت به مردم استان تامین شده و امروز درحال بهره برداری است.

وی با بیان این که جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است و مدیران و کارکنان از درآمد آن منتفع نمی‌شوند تاکید کرد: تمام امکاناتی که در اختیار این نهاد قرار دارد برای خدمت به مردم و کشور هزینه می‌شود.

حیاتی در ادامه گفت: جهاد دانشگاهی استان قم این آمادگی را دارد در صورتی که از ساختمان‌های مازاد سایر دستگاه‌ها که بدون استفاده مانده است در اختیار این واحد قرار بگیرد مراکز خدمات تخصصی این نهاد را توسعه داده خدمات گسترده تری به مردم استان و کشور ارائه دهد.

حسن نادری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم نیز در این دیدار با بیان این که مهم فرایندها و اقداماتی است که برای خدمت انجام می‌شود گفت: از مراکز درمان ناباروری در استان‌های دیگر هم بازدید کرده بودم اما در جهاد دانشگاهی استان قم خدمات با تنوع و کیفیت ویژه ای ارائه می‌شوند که قبلا به این شکل ندیده بودم، از همین رو تمام تلاشمان را در سازمان مدیریت کردیم که به تداوم این ارائه خدمت و توسعه آن کمک کرده باشیم.

لیلا ناصرپور معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این دیدار گفت: همیشه شما را دست یاری دهنده جهاد دانشگاهی دیده ایم، وقتی مسئولین از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید می‌کنند طی بازدید همیشه میگوییم که این امکانات برای جهاد دانشگاهی نیست بلکه برای مردم است و این خدمتی است که به مردم داده می‌شود.

ناصرپور با بیان این که قم سهم مهمی در آبروی کشور دارد و مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم جزو پر تردد ترین مراکز و بین ده مرکز برتر کشور است ادامه داد: جهاد دانشگاهی با تکیه بر توان و تخصص جوانان ایرانی سال‌های سال است در جهت اهداف عالی انقلاب به کشور خدمت می‌کند و بدون وابستگی به بودجه دولتی اداره می‌شود، اما گاهی خلاءهایی حس می‌شود و ما وقتی این خلاءها و کمبودها را با مسئولین استان در میان می‌گذاریم خیالمان آسوده می‌شود که بخش مهمی از مسئولیتمان را انجام داده ایم و این مسئولین در جهت رفع این خلاءها و کمبودها هر اقدامی که بتوانند انجام خواهند داد.

کلید واژه ها: دیدار سازمان مدیریت و برنامه ریزی


نظر شما :