مدیر پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم:

باید به بهترین نحو از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کرد

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۳ کد : ۶۵۳۹ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۱۷۸
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ماه با مدیر پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم دیدار و گفتگو کرد.
باید به بهترین نحو از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر دلاوری مدیر پژوهش وآینده نگری ضمن تبریک سال نو گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت بالایی در زمینه آموزش و پژوهش دارد که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

مدیر پژوهش و آینده نگری با اعلام  آمادگی اداره پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم برای همکاری هر چه بیشتر با جهاد دانشگاهی از برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان در این نهاد انقلابی ابراز رضایت کرد و با مثبت ارزیابی کردن دوره ها  خواستار افزایش همکاری با جهاد دانشگاهی شد.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی نیز در دین دیدار سال نو را تبریک گفت و گزارشی از فعالیت ها و عملکرد جهاد دانشگاهی ارائه کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم تمایل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم برای همکاری با جهاد دانشگاهی را مایه مباهات جهاد دانشگاهی قم ارزیابی کرد و آمادگی این نهاد را برای چه بهتر برگزار کردن دوره ها اعلام کرد.

در پایان این جلسه کارشناسان و مدیران آموزش دو دستگاه  پیشنهاداتی را برای هر چه بهتر برگزار شدن دوره ها از جمله آموزشی و پژوهشی و ...ارائه دادند.
 

کلید واژه ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی دیدار


نظر شما :