کارآفرین عروسک سازی آماده تاسیس شرکت تعاونی

۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۷ کد : ۳۸۱۲۴ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۸۲۳
کارآفرین حوزه عروسک سازی با حمایت دبیرخانه استانی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان قم شرکت تعاونی با ظرفیت اشتغال زایی برای ۲۰ نفر جویای کار تاسیس خواهد کرد.
کارآفرین عروسک سازی آماده تاسیس شرکت تعاونی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان و شبکه سازی در مشاغل این طرح، محل فعالیت و محصولات کارگاه تولیدی عروسک خانم لیلا چهرگانی جهت همکاری به عنوان پیشران این طرح ملی توسط کارشناسان جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

در این آقایان شریفی و کبیری مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم و رئیس بخش تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم به ارائه مورادی در خصوص بهینه سازی کیفیت محصولات و برندسازی محصولات این پیشران و نیز ظرفیت های شبکه سازی صورت گرفته در این طرح و نیز تعاونی های مشاغل خانگی پرداختند و توضیحاتی در خصوص مزیت های شرکت های تعاونی به ویژه شرکت های تأمین نیاز پرداخت و نحوه راه اندازی این شرکت ها را ارائه کردند.

در  این بازدید باتوجه به شبکه سازی صورت گرفته در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم که با همکاری این پیشران انجام شده است و نیز ظرفیت ایجاد شده در این بخش مشاوره های لازم در خصوص ایجاد شرکت تعاونی مشاغل خانگی در این حوزه صورت گرفت.

در پایان این بازدید مقرر شد شرکت تعاونی تأمین مورد نیاز در حوزه عروسک سازی و صنایع دستی با مدیریت پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم خانم لیلا چهرگانی و با شبکه تحت اختیار با ظرفیت 20 نفر راه اندازی شود.

گفتنی است خانم لیلا چهرگانی به عنوان پیشران عروسک سازی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فعالیت دارد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و توسط جهاددانشگاهی در حال اجرا است.

کلید واژه ها: الگوی نوین مشاغل خانگی طرح مشاغل خانگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم


نظر شما :