مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان قم خبر داد:

حضور پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در نمایشگاه اشتغال و کارافرینی استان قم

۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰ کد : ۴۱۰۵۶ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۴۰
مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم گفت: این نمایشگاه از ششم تا دهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم دایر است که عموم همشهریان می توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از آن بازدید کنند.
حضور پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در نمایشگاه اشتغال و کارافرینی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم یاسر شریفی گفت: در این نمایشگاه واحد های تولیدی و کسب وکارهای نوپا و  مشاغل خانگی این فرصت را پیدا کردند تا ظرفیت ها و توانمندیها و هنر خود را در عرصه تولید و اشتغال و کارآفرینی نمایش دهند.

شریفی گفت: در این نمایشگاه که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و متولیان اشتغال استان قم برگزار می گردد، پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم حضور فعال و مشارکت پررنگی در عرصه نمایشگاه دارند که می‌تواند ظرفیت عظیمی برای مجموعه مشاغل خانگی استان قم باشد.

شریفی افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها در استان در راستای حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد بازار فروش برای این قشر از کسب وکار می‌باشد.

شریفی گفت: در برگزاری این نمایشگاه، دستگاه ها و نهادهای اجرایی و موسسات از جمله دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم، شهرداری قم، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، جهاد دانشگاهی استان قم، دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم، موسسه نیکوکاری فروغ اندیشه غدیر و بسیج سازندگی، کمیته امداد استان قم و سایر دستگاه های اجرایی مشارکت فعال دارند.

کلید واژه ها: نمایشگاه طرح مشاغل خانگی الگوی نوین مشاغل خانگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تعاون، کار و رفاه اجتماعی


نظر شما :