تقدیر از مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه قم

۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۳ کد : ۳۳۲۷۵ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۵۵
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رئیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با اهدای تقدیرنامه ای مشترک از زحمات و تلاش های متعهدانه مدیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران شعبه قم تشکر و قدردانی کردند.
تقدیر از مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در متن این تقدیرنامه آمده است:

توجه به افکار عمومی در جامعه معاصر به یک ضرورت اجتناب ناپذیر در عرصه تصمیم سازی و سیاستگذاری عمومی تبدیل شده است. در این بین مراکز و موسسات نظرسنجی می توانند به کارآمدی سیاست ها و تحقق مردم سالاری کمک کنند و در این عرصه نقش آفرین باشند.

یکی از جلوه های مهم توجه به افکار عمومی و کنشگری مراکز نظرسنجی در حوزه سیاستگذاری، نظرسنجی هایی است که در ایام انتخابات اجرا می شود. مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 18 طرح نظرسنجی اجرا نموده و نتایج آن را در اختیار نخبگان علمی و سیاسی جامعه و هم چنین مردم گذاشته است. نتیجه این اقدام مهم به لطف پروردگار به افتخار دیگری برای مجموعه ایسپا و جهاد دانشگاهی منجر گردیده ا ست.

بدون شک این موفقیت با عنایت و فضل الهی و تلاش و همت نیروهای انسانی متخصص و متعهد در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران حاصل شده است، بدین وسیله از زحمات و تلاش های متعهدانه سرکار عالی تشکر و قدردانی نموده و سربلندی و توفقات روز افزونتان را از پروردگار سبحان خواستاریم.

 

کلید واژه ها: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) تقدیرنامه افتخارات


نظر شما :