بنیاد نخبگان از همکاری اعضای جهاد دانشگاهی قم قدردانی کرد

۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳ کد : ۴۷۵۲۲ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۷۳
بنیاد نخبگان استان قم از همکاران برنامه های فرهنگی و تربیتی سال ۱۴۰۰ خود قدردانی کرد.
بنیاد نخبگان از همکاری اعضای جهاد دانشگاهی قم قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در جلسه هماهنگی فعالیت های آموزشی و فرهنگی که روز پنجشنبه 20 مردادماه در سالن جلسات  بنیاد نخبگان استان قم برگزار شد از آقایان علی حسینی و یاسر شریفی و خانمها نوشین صادقی و ریحانه زارعی به عنوان همکاران برنامه های فرهنگی و تربیتی بنیاد نخبگان تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه رئیس بنیاد نخبگان استان قم ضمن تشکر از تقدیر شوندگان جهت همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی بنیاد نخبگان استان قم در سال 1400به ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده و برنامه های پیش بینی شده در سال جاری پرداخت و نقطه نظرات هریک از حاضرین در جلسه را جهت ادامه همکاری های مشترک جویا شد.

دکتر ظریفیان در پایان ضمن تشکر و ابراز خرسندی از حضور جهادگران و دیگر مدعوین با اهدا لوح و هدایایی از همکاران برنامه های فرهنگی بنیاد نخبگان تقدیر و تشکر کرد.


متن لوح تقدیر اهدا شده به شرح زیر است:

با احترام، بر خود لازم می دانم از همکاری صمیمانه و اثربخش سرکارعالی در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی بنیاد نخبگان استان قم در سال 1400 کمال سپاس و امتنان را تقدیم نمایم.

امید است با استعانت از پروردگار سبحان، توسل به حضرات معصومان (علیهم السلام)، و عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در عرصه های گوناگون خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق سیاست‌های علمی و فناوری دولت خدمتگذار در زمینه اجتماعات نخبگانی موفق و موید باشید.

دکتر محمدحسین ظریفیان
رئیس بنیاد نخبگان استان قم

 

 

نوشین صادقی   علی حسینی   ریحانه زارعی   یاسر شریفی

کلید واژه ها: بنیاد نخبگان استان قم افتخارات تقدیرنامه علی حسینی یاسر شریفی نوشین صادقی ریحانه زارعی


نظر شما :