استاندار قم:

دستگاه‌های استان برای خدمت به مردم هماهنگ باشند

۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۰ کد : ۳۱۳۷۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۶۹
رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی واحد استان قم روز شنبه ۸ خرداد ماه در دیدار با دکتر بهرام سرمست استاندار قم معضلات پیش روی این نهاد انقلابی را با وی در میان گذاشتند.
دستگاه‌های استان برای خدمت به مردم هماهنگ باشند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، استاندار قم در این دیدار هماهنگی تمام دستگاه های استان را برای حل مشکلات مردم ضروری دانست و ادامه داد: اگر روند ارائه خدمت به مردم جایی نقصی وجود دارد انعکاس مناسب به مدیریت استان انجام گیرد تا با همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها مشکلات حل شود.

دکتر بهرام سرمست فعالیت جهاد دانشگاهی را مهم و اثرگذار توصیف کرد و گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی همیشه حضور فعال در همه عرصه‌ها به خصوص حوزه اجتماعی و اقتصادی در استان داشته باشد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی به دلیل اینکه یک نهاد علمی و فرهنگی است، برای ما نقش محوری دارد و باید در حوزه امور اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، و برنامه‌های اقتصادی فعالانه نقش خود را ایفا نماید.

استاندار قم همچنین ضمن استقبال از برگزاری جلسه با رئیس جهاد دانشگاهی کشور بر لزوم حل مشکلات و مسائل استان با همکاری جهاد دانشگاهی در کشور تأکید کرد.

وی در خصوص ارائه تسهیلات کارآفرینی در استان نیز گفت: باتوجه به نقش و مأموریت ارائه شده به جهاد دانشگاهی در نقشه جامع علمی کشور در حوزه ارائه آموزش‌های تخصصی و مهارتی و فعالیت‌های شاخص این نهاد انقلابی، گواهینامه‌های مهارتی جهاد دانشگاهی می تواند جهت احراز صلاحیت برای دریافت وام‌های کارآفرینی در استان مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های فوق تخصصی این نهاد در بخش درمان ناباروری در استان قم و ارائه خدمات نابارورری به تمامی اقشار مختلف جامعه، خواستار همکاری بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه سلامت برای تسهیل استفاده عمومی مردم، به خصوص اقشار آسیب پذیر شد.

در پایان این دیدار مقرر شد جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی جلسات و پیگیری‌های لازم از طریق معاونین مربوطه در استانداری قم انجام شود.

کلید واژه ها: استاندار قم استانداری استانداری قم دیدار


نظر شما :