جهاد دانشگاهی با کامبک رویایی، سوم شد

۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۹ کد : ۱۰۴۷۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۵۸۲
نویسنده خبر: علی شریعتی
تیم شهداى رسانه با پیروزى در مقابل تیم زنده یاد ناصری، موفق به کسب عنوان قهرمانى جام رسانه شد و تیم جهاد دانشگاهی با یک بازگشت رویایی در دیدار رده بندی، موفق به کسب عنوان سومی شد .
جهاد دانشگاهی با کامبک رویایی، سوم شد

در دیدار رده بندى مسابقات یادبود جام رسانه نیز تیم جهاد دانشگاهى به مصاف خبرگزارى رسا رفت و در پایان موفق به شکست این تیم در ضربات پنالتى شد.

گل اول بازى را حامدحاج بابایى با یک ضربه زیبا از میانه زمین در نیمه اول برای جهاد دانشگاهی به ثمر رساند اما در ادامه تیم خبرگزارى رسا با زدن ۲ گل موفق شد نیمه اول را بانتیجه ۲بر۱ پیروز شود.

در نیمه دوم تیم جهاد دانشگاهى که براى جبران نتیجه به میدان آمده بود تمرکز خود را بر روى حمله گذاشت و همین کافى بود که بازیکنان رسا از غفلت تیم جهاد دانشگاهى استفاده کرده و دو گل دیگر وارد دروازه جهاد دانشگاهى کند.

تیم جهاد دانشگاهى که ۳گل از حریف عقب بود فشار زیادى بر روى دروازه تیم خبرگزارى رسا وارد مى‌کرد، اما هیچ کدام از توپ هاى بازیکنان جهاد دانشگاهى وارد دروازه حریف نمی‌شد.

جهاد دانشگاهى در دقایق پایانى بازى فشار خود را دو چندان کرد و موفق شد با گل‌هاى محسن امینى، على فقیهى و حامدحاج بابایى  بازى را به تساوى بکشاند و یک بازگشت رویایی به بازی داشته باشد.

این دیدار با نتیجه 4بر 4 پایان یافت و در نهایت تیم جهاد دانشگاهى موفق شد در ضربات پنالتى 3بر 2 تیم رسا را شکست دهد و عنوان سومى این مسابقات را کسب کند.
 

کلید واژه ها: روز خبرنگار افتخارات سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی


نظر شما :