قدرت نمایی تیم‌ فوتسال جهاد دانشگاهی قم در جام رسانه

۰۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۳ کد : ۱۰۰۹۶ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۸۷
نویسنده خبر: علی شریعتی
تیم فوتسال جهاد دانشگاهی قم در اولین بازی از مسابقات فوتسال اصحاب رسانه استان قم به پیروزی دست یافت
قدرت نمایی تیم‌ فوتسال جهاد دانشگاهی قم در جام رسانه

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، مسابقات فوتسال اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و به همت خانه مطبوعات استان قم با حضور ۶ تیم در سالن یاس استان قم در از روز سه شنبه ۸ مردادماه آغاز شد و تا سه شنبه ۱۵تیرماه ادامه خواهد داشت.

این سرى از مسابقات جام رسانه با حضور ۶ تیم و در دو گروه ۳ تیمى برگزار مى شود که در گروه اول تیم هاى جهاد دانشگاهى، خبرگزارى ایلنا و تیم زنده یاد ناصرى به مصاف یکدیگر مى روند؛ همچنین در گروه دوم تیم‌هاى شهداى رسانه، شهید صارمى و خبرگزارى رسا به رقابت مى پردازند.

از هر گروه دو تیم بالانشین جدول به مرحله نیمه نهایى صعود کرده و به صورت ضربدرى با هم بازى مى کنند تا فینالیست‌های مسابقات مشخص شوند.

برهمین اساس در روز اول مسابقات و بازى افتتاحیه تیم جهاد دانشگاهى با نتیجه ۴بر۲ از سد تیم خبرگزارى ایلنا گذشت و همچنین تیم شهداى رسانه با نتیجه ۷بر۵ موفق به شکست تیم خبرگزارى رسا شد.

روز چهارشنبه و در ادامه رقابت‌ها، تیم خبرگزاری ایلنا از ساعت17:30به مصاف تیم زنده یاد ناصری خواهد رفت و تیم شهید صارمی مقابل خبرگزاری رسا صف آرایی خواهند کرد.

همچنین روز پنجشنبه در آخرین روز از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات جام رسانه، تیم شهدای رسانه و شهید صارمی از ساعت17:30دقیقه به مصاف هم می‌روند و تیم جهاد دانشگاهی از ساعت 18:30 مقابل تیم زنده یاد ناصری قرار خواهد گرفت.

با مشخص شدن تیم‌های اول و دوم هرگروه، روز یکشنبه13مردادماه تیم اول گروه الف به مصاف تیم دوم گروه ب خواهد رفت و همچنین تیم اول گروه ب با تیم دوم گروه الف به رقابت خواهند پرداخت تا دو تیم فینالیست این رقابت‌ها مشخص شوند.

همچنین بازی رده بندی این سری از جام رسانه، ساعت 17:30 روز سه شنبه 15مرداد برگزار و بازی فینال نیز از ساعت 18:30دقیقه آغاز خواهد شد.

کلید واژه ها: سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی روز خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران


نظر شما :