سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم با رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم دیدار و گفتگو کرد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۶ کد : ۶۵۳۲۵ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳۸
دکتر حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم یکشنبه ۵ آذرماه در دیدار با دکتر نرگس سرلک رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم آمادگی این واحد را جهت توسعه همکاری های طرفین به ویژه اجرای طرح پایش حجاب در دانشگاه قم اعلام کرد.
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم با رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، رئیس پردیس خواهران دانشگاه قم در این دیدار گفت: ما می‌خواهیم در دانشگاه پایشی میدانی انجام شود تا بدانیم چه تعداد از دانشجویان دارای پوشش کامل حجاب با چادر هستند، چند درصد چادر میپوشند، چند درصد چادر میپوشند اما حجابشان ناقص است و چند درصد چادر نمیپوشند اما حجاب و پوشش کاملی دارند و چه تعداد بعد از خروج از دانشگاه نوع پوشش خود را تغییر میدهند. این پایشی است که باید در ساختمان های اداری و آموزشی واحد خواهران اجرا شود.

حامد حیاتی نیز در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت موجود این طرح قابل انجام است و نتایج در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت.

نوشین صادقی مدیر شعبه جهاددانشگاهی دانشگاه قم نیز ضمن ارائه گزارش برنامه های فرهنگی در دانشگاه وخوابگاه به برنامه های در حال اجرا و برنامه آتی در سطح دانشگاه مناسبتی ملی و مذهبی هماهنگ اشاره کرد.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی شعبه دانشگاه قم


نظر شما :