روسای جهاد دانشگاهی قم و دانشگاه علوم پزشکی استان قم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۸ کد : ۴۹۳۰۹ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۰۷
تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان قم با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار قم به امضا رسید.
روسای جهاد دانشگاهی قم و دانشگاه علوم پزشکی استان قم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری و دکتر مهدی مصری روسای جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان، در نشستی که روز یکشنبه 17 مهرماه در دفتر معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم برگزار شد، پس از گفتگو در زمینه‌های مختلف تعامل دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان قم با امضای این تفاهم نامه همکاری متعهد شدند در زمینه‌های درمانی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوی و تجاری‌سازی، بر اساس قوانین و مقررات جاری و در راستای هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک فی مابین برای توسعه و توانمندسازی جامعه مخاطبین خود همکاری کنند.

برگزاری مشترک دوره‌های آموزشی کوتاه مدت عمومی و تخصصی، تولید محتوای آموزشی عمومی و تخصصی، برگزاری سمینار، همایش، جشنواره، رویدادهای فناورانه، نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی، انجام امور پژوهشی، استفاده از تجهیزات و منابع در اختیار، برگزاری تورهای پژوهشی، اطلاع رسانی فعالیت‌های طرف مقابل، انتشار مقالات، بهره مندی کارکنان و خانواده‌های آنها از خدمات مراکز خدمات تخصصی و همکاری در تاسیس مراکز تخصصی و کاربردی مورد نیاز استان از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

گفتنی است در این نشست که با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم، معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری قم و نمایندگان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد، نحوه تکمیل ساختمان نیمه کاره بیمارستان الهادی و ارائه خدمت به مردم استان بار دیگر بررسی شد و توافقاتی جهت پی گیری تکمیل و به خدمت درآمدن این ساختمان به انجام رسید.

شایان ذکر است با وقف مرحوم آیت الله مشکینی بیمارستان الهادی که برای حوزه تخصصی زنان و زایمان در نظر گرفته شده بود اکنون بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال همچنان بلاتکلیف است و به یکی از معضلات استان قم بدل شده است و از اواخر دهه ۷۰ و بعد از انجام مرحله سفت کاری و اتمام ساختمان رها شده و سال‌ها است که در حال فرسایش است. ساختمان این بیمارستان به لحاظ عمرانی تنها ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما با وجود گذشت بیش از ۲۰ سال از توقف در ساخت این طرح، سازه همچنان مقاوم است و مشکل چندانی برای آن ایجاد نشده است.

 

کلید واژه ها: تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی


نظر شما :