کمیته امداد امام خمینی و جهاد دانشگاهی استان قم تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند

۱۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۶ کد : ۴۹۲۴۴ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۵۷
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه جمعی از مدیران این واحد با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان دیدار و گفتگو کرد.
کمیته امداد امام خمینی و جهاد دانشگاهی استان قم تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری در این دیدار پس از این که علی حسینی معاون فرهنگی و یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی اشتغال دانش بنیان این واحد به تشریح فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سطح کشور و استان قم پرداختند به سابقه همکاری‌های جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: سابقه خوبی در همکاری با کمیته امداد امام خمینی داریم و تعامل و هم افزایی در پیشبرد اهداف را سرلوحه همکاری‌های خود قرار داده ایم.

حیدری با اشاره به فعالیت‌های سازمان تجاری فناوری اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی افزود: 20 سال است که در زمینه اشتغال فعالیت داریم طی سال‌های فعالیت پژوهشی و خدمات تخصصی انجام داده ایم دانشی در جهاد دانشگاهی ایجاد شد که با تشکیل سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش بنیان جهاد دانشگاهی، تجاری سازی فناوری‌های ایجاد شده در جهاد دانشگاهی را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: با همکاری هم می‌توانیم انگیزه‌ای در جوانان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد کنیم تا خودشان پیشرفت کنند و همین افراد تبدیل به امدادگر یا کارآفرین هایی شوند که از سایرین حمایت کنند و به این وسیله جوانان کشور که تحصیلاتی دارند با استفاده از این فرصت بتوانند در زمینه تحصیلی خود فعالیت‌های ثروت آفرین را پیشه کنند.

حیدری به ضرورت آگاهی بیش از پیش مردم از خدمات کمیته امداد اشاره و بیان کرد: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا مورد وثوق مخاطبان داخلی و خارجی هستند و می‌توانند در تولید محتوا و انتشار اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کننده باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در این دیدار از فعالیت‌ها و همکاری‌های جهاد دانشگاهی قدردانی کرد و گفت: جهاد دانشگاهی سابقه درخشانی در فعالیت‌های فرهنگی، آموزش و کار آفرینی و اشتغال دارد، بطوری که فعالیت‌های این نهاد بسیار کاربردی است و نمایشی نیست.

محسن مسعودیان راد در ادامه بیان کرد: کارهایی در کمیته امداد انجام می‌شود که هر کدام به یکی از زمینه‌های فعالیت جهاد دانشگاهی مربوط است، اما در سطحی از فعالیت‌های عمومی است و اگر قرار باشد فعالیت‌های تخصصی برای مثال در زمینه اشتغال انجام شود باید به مجموعه شما مراجعه کنیم.

وی افزود: کارهایی ویژه اشتغال دانشجویان در کمیته امداد امام خمینی (ره) حال برنامه ریزی است که در همین زمینه با شناخت از فعالیت‌های شما باید برنامه ریزی دیگری جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهاد انجام شود تا به نتایج بهتری دست یابیم.

مسعودیان راد همچنین گفت: آمادگی داریم دفتری در کمیته امداد امام خمینی به فعالیت‌های اشتغال زایی جهاد دانشگاهی اختصاص یابد تا همکاری‌های این دو مجموعه هرچه پیوسته تر و منسجم تر به پیش رود و در خصوص فعالیت‌های رسانه‌ای نیز مایلیم از همکاری خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا بهره‌مند شویم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در پایان با تاکید بر اجرای دقیق و علمی فعالیت‌های فرهنگی، اشتغال و روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خواستار بررسی زمینه های همکاری با جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف کمیته امداد و عقد تفاهم نامه همکاری مشترک با این نهاد انقلابی شد.

کلید واژه ها: کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم نامه ستفا علی حسینی یاسر شریفی


نظر شما :