برگزاری جشنواره تابستانه مهارت در جهاد دانشگاهی قم

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۲ کد : ۸۷۹۴ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۵۶۲
جهاد دانشگاهی قم برای تابستان امسال جشنواره تابستانی مهارت برگزار می‌کند.
برگزاری جشنواره تابستانه مهارت در جهاد دانشگاهی قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، جهاد دانشگاهی استان قم برای فصل تابستان، جشنواره تابستانه مهارت را در سطوح مختلف سنی و دو گروه دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌کند.

طرح مدرسه تابستانه مهارت برای دانش اموزان در دو گروه سنی 7 تا 12 و 13 تا 17 سال در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی طراحی شده است که شامل دو ایستگاه (کلاس) "هنر و خلاقیت" و "مهارت و خلاقیت" است.

در ایستگاه هنر و خلاقیت، دوره‌های آموزشی و توانمندسازی طراحی و نقاشی، خوشنویسی، عروسک سازی، عکاسی، نجوم، مهارت‌های زندگی، زبان انگلیسی، کامپیوتر و تبلت، کارگروهی و خلاقیت و تندخوانی به صورت یک بسته مهارتی در قالب 180ساعت کلاس آموزشی ارائه می‌شود.

در ایستگاه مهارت و خلاقیت دوره‌های آموزشی و توانمندسازی رباتیک و هواپیمای سبک، چرتکه، کامپیوتر و تبلت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، کارگروهی و خلاقیت در قالب180ساعت کلاس آموزشی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

بنا بر این گزارش دوره‌های آموزشی در دو منطقه از شهر قم و از 1تیرماه با ظرفیت محدود برگزار می‌شود؛ مرکز ITجهاد دانشگاهی در کوچه 28خیابان شهید منتظری و مرکز علوم انسانی جهاد دانشگاهی نبش کوچه49باجک برگزار کننده این دوره‌های آموزشی هستند.

دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی علاوه پاسخ گویی به نیاز بیان مبانی نظری، بر اساس توانمندسازی و مهارت افزایی شرکت کنندگان تدوین شده است. معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم درصدد است تا کارگروهی، خلاقیت و مهارت فراگیران در این دوره‌ها تثویت شود. همچنین تمامی دوره‌ها شغل محور، پروژه محور و مهارت محور هستند.

شایان ذکر است: برای دانشجویان نیز در جشنواره تابستانه مهارت، پکیج‌های مختلف آموزشی متناسب با رشته‌های تخصصی تدوین شده است.

دوره های عمومی ، دوره های آمار و ریاضی، دوره طراحی های گرافیکی و آموزش نرم افزار‌های تخصصی از جمله دوره‌های تدوین شده برای دانشجویان است که به صورت فشرده در تابستان برگزار می‌شود.

تمایل اساتید برجسته کشور برای حضور در جهاد دانشگاهی و بهره مندی این نهاد انقلابی از حضور این اساتید در برگزاری دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی علت اصلی استقبال فراگیران در دوره های آموزشی عمومی و تخصصی جهاد دانشگاهی است.

فراگیران پس از پایان دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی گواهینامه معتبر و قابل ترجمه جهاد دانشگاهی را دریافت خواهند کرد.
 

 

     

کلید واژه ها: دوره آموزشی جشنواره


نظر شما :