تقویت فضای تعاملی بین جهاددانشگاهی و دستگاه های اجرایی استان اولویت جهاددانشگاهی استان قم است

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۹ کد : ۷۵۵۳۱ آموزشی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۳
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، بر برنامه ریزی بهتر و ارتباط موثرتر و فضای تعاملی مثبت بین دستگاه های اجرایی استان و جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: توسعه آموزش‌های مهارتی و ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای دانش آموختگان دانشگاهی و همچنین بسترسازی برای جذب و هدایت نخبگان از اولویت های مهم این نهاد است.
تقویت فضای تعاملی بین جهاددانشگاهی و دستگاه های اجرایی استان اولویت جهاددانشگاهی استان قم است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان  قم، یاسر شریفی در این نشست مشترک که سه شنبه 27 شهریور  در سالن جلسات این معاونت برگزار شد اظهار کرد: جهاددانشگاهی با توجه به فعالیت های مختلف علمی وآموزشی در استان برای توسعه همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی آمادگی کامل دارد.
وی با اشاره به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب بر لزوم تولید علوم انسانی اسلامی گفت: باتوجه ظرفیت‌های استان قم در تولید علوم انسانی اسلامی و همچنین هدف‌گذاری معاونت آموزشی این واحد، کارگروه آموزش‌های تخصصی علوم انسانی اسلامی در جهاددانشگاهی قم فعال است.
وی بر ارتباط بیشتر معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان با مراکز علمی و آموزشی تاکید کرد و در تلاشیم تا علاوه بر ارتقاء، اجرا و اقدامات مطالعاتی بر برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی، اقدامات فرهنگی نیز در اولویت باشد.
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم، اضافه کرد: این معاونت دستاوردهای آموزشی خود را برای بهره وری بیشتر مراکز علمی و آموزشی در اختیار آنها قرار خواهد داد.
شریفی تصریح کرد: نیاز است مراکز علمی و آموزشی با استفاده از ظرفیت های خود ارتباط با مراکز آموزشی این معاونت را ارتقا دهند.
وی با بیان اینکه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی گام‌های اساسی را در زمینه فعالیت های آموزشی و اجرایی در سطح استان برداشته است، تاکید کرد: برگزاری دوره‌های مختلف کوتاه‌مدت و بلندمدت در این نهاد به توسعه اشتغال و گسترش فناوری در استان کمک کرده است.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین نظری مدیر موسسه شمس آمادگی خود با همکاری بیشتر با جهاد دانشگاهی را اعلام کردند.

کلید واژه ها: معاونت آموزشی


نظر شما :