پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان قم، بمناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی استان قم

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۹ کد : ۷۵۰۰۱ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۲
دکتر حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم در پیامی فرارسیدن ۳ ام شهریور ماه، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی استان قم را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان قم، بمناسبت سالروز  تاسیس جهاددانشگاهی استان قم

یکی از نقاط حساس و یکی از مراکز مایه افتخار جهاددانشگاهی است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 1387/09/24

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، دکتر حامد حیاتی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 3 ام شهریور ماه، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی استان قم از زحمات و تلاشهای جهادگرانه کلیه اعضای این واحد تقدیر و تشکر کرده  و برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
وی  در ادامه با اشاره به اینکه دستاوردها و موفقیتهای این واحد از  برکات وجود کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) در شهر قم است افزود: تمامی تلاشهای جهادگران این واحد در جهت ارتقاء شاخص ها در حوزه های مختلف درمانی، فرهنگی و آموزشی در استان قم بوده و در همین راستا پرسنل این نهادانقلابی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
دکتر حامد حیاتی گفت: جهاددانشگاهی استان قم از ظرفیت های انسانی  و زیرساختی خوبی برخوردار است که استان و کلیه  دستگاه ها می توانند از آنها  منتفع  گردند.
وی  در پایان آمادگی جهاددانشگاهی استان قم را جهت همکاری در تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  با  کلیه دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان قم و سازمان ها و شرکت های خصوصی اعلام نمود.

کلید واژه ها: سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی قم 3 ام شهریور


نظر شما :