به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزدگان به میهن صورت پذیرفت:

دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قم با آزاده سرافراز سید علی حسینی متین

۲۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۹ کد : ۷۴۸۳۷ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۷
به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، رئیس جهاددانشگاهی استان قم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این واحد، با آزاده سرافراز سید علی حسینی متین، دیدار و گفتگو کرد.
دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان قم با آزاده سرافراز سید علی حسینی متین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، به مناسبت فرارسیدن 26 مرداد، سالروز بازگشت آزدگان به میهن اسلامی، دکتر حامد حیاتی به همراه جمعی از معاونین و مدیران این واحد امروز یکشنبه 28 مرداد با حضور در منزل آزاده سرافراز "سید علی حسینی متین" با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
دکتر حامد حیاتی ضمن گرامیداشت سالروز  بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی  اظهار داشت: دیدار با خانواده‎های آزادگان و شهدا ، افتخاری بود که نصیب ما شده و امیدواریم دعای خیر ایشان باعث شود ما شرمنده خون شهدا نشویم.
وی گفت: شما بزرگواران سال‌ها با تحمل مشقات و مرارت‌ها به دور از خانه و خانواده، رسالت خویش را سرافرازانه به انجام رساندید و بر ماست که از این زحمات قدردانی کنیم.
در ادامه ” سید علی حسینی متین ” آزاده  سرافراز که از سال های 1365 تا 1369 اسیر رژم بعث عراق بوده است به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت و همچنین دفاع از آرمان های انقلاب را وظیفه ملی و شرعی خود قلمداد نمود.
در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این  آزاده و ایثارگر عزیز  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

کلید واژه ها: آزادگان دیدار


نظر شما :