بازدید رئیس دانشگاه صنعتی قم از خبرگزاری ایسنای قم

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۴ کد : ۷۴۶۵۳ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۶
رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسب روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری ایسنا با اعضای تحریریه این رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازدید رئیس دانشگاه صنعتی  قم از خبرگزاری ایسنای قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، جلال رضایی‌نور امروز ۲۱ مردادماه در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) واحد استان قم به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: اصحاب رسانه پرچمداران حقیقت و آگاهی بخشی به جامعه هستند به ویژه خبرگزاری ایسنا که با توجه به رویکرد دانشجویی خود می‌تواند بازوی کمکی ما در دانشگاه باشد.

وی با اشاره به تعامل و ارتباط فعالان صنعتی با دانشگاه صنعتی قم، بیان کرد: تقاضای واحدهای صنعتی در رشته‌های کامپیوتر و پلیمر بیشتر است.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: برای اولین بار در رشته مهندسی متالوژی با توجه به نیاز صنعت استان و با مساعدت وزارت علوم از مهرماه دانشجو جذب می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در سال ۱۳۹۹ مجوز جذب دانشجویان بین‌المللی را کسب کردیم و امروز بالغ بر ۱۵۰ دانشجو از پنج ملیت در دانشگاه صنعتی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به ۷۷ عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی، تصریح کرد: دانشجویان در ۲۸ رشته شامل ۹ رشته مقطع کارشناسی، ۱۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

وی در پایان برگزاری نشست‎های تخصصی، تعاملات فرهنگی و رویدادهای آموزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: همواره با جهاد دانشگاهی تعاملات خوبی داشتیم و امیدواریم این ارتباط سازنده تدوام داشته باشد.

کلید واژه ها: دانشگاه صنعتی قم روز خبرنگار


نظر شما :