چاپ کتاب " پرسش دانشجو (پاسخ تفصیلی به ۵۰ پرسش پرتکرار)" از سوی انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۶ کد : ۷۳۲۱۴ فرهنگی
تعداد بازدید:۴۶
کتاب " پرسش دانشجو (پاسخ تفصیلی به ۵۰ پرسش پرتکرار)"با موضوع اسلام- پرسش ها و پاسخ ها توسط انتشارات جهاددانشگاهی قم به چاپ رسید.
چاپ کتاب " پرسش دانشجو (پاسخ تفصیلی به ۵۰ پرسش پرتکرار)" از سوی انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، کتاب " پرسش دانشجو (پاسخ تفصیلی به 50 پرسش پرتکرار) "  تألیف اباذر کافی موسوی است، در چاپ اول با شمارگان 500 نسخه در207 صفحه منتشر شد.

برشی از اثر:

پرسش، یکی از مهم‌ترین راه‌های یادگیری و کسب دانش است و آغازی است برای ورود به عرصه‌های جدید دانش و مقدمه ای است برای روشن شدن زوایای تاریک ذهن. کسی که نمی‌داند، باید بپرسد تا از تاریکی نادانی رها شود. هر چه سؤال‌ها بیشتر و متنوع‌تر باشند، یادگیری فرد عمیق‌تر خواهد بود.
در مدت بیست سال تجربه تدریس با پرسش‌هایی از سوی دانشجوها مواجه می‌شدم که برخی از آن‌ها عمیق و ریشه‌ای بود و برای یافتن پاسخ مناسب و روشنگر، مجبور بودم از منابع متعدد استفاده کنم. پس از بیان مطالب مستند، دانشجو قانع می‌شد و گاه در جست‌وجوی منابع بیشتر برای تحقیق بود. ازاین‌رو سعی شد در کنار پاسخ‌ها منابع متعددی نیز معرفی شود. پس از مدتی بر آن شدم تا مجموعه‌ای از این پرسش‌ها و پاسخ‌ها را با رعایت سادگی بیان و استدلالی بودن، جمع‌آوری نمایم و در دسترس اساتید و دانشجویان طالب فهم قرار دهم. مجموعه 50 پرسش فعلی، اولین نوشتار در این زمینه است و به نظر می‌رسد بتوان پاسخ پانصد پرسش را به همین منوال ارائه نمود.

 

کلید واژه ها: کتاب پرسش دانشجو


نظر شما :