کارگاه آنلاین مهارت نه گفتن و نه شنیدن برگزار شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۵ کد : ۶۹۴۶۶ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۳
کارگاه کاربردی مهارت نه گفتن و نه شنیدن به صورت آنلاین با تدریس آقای مجتبی پور عابد به همت شعبه خواهران جهاددانشگاهی در دانشگاه قم، ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
کارگاه آنلاین  مهارت نه گفتن و نه شنیدن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، کارگاه کاربردی مهارت نه گفتن و نه شنیدن دوشنبه چهاردهم اسفند به صورت آنلاین با تدریس آقای مجتبی پور عابد به همت شعبه خواهران جهاددانشگاهی در دانشگاه قم،  ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
مدرس کارگاه کاربردی مهارت نه گفتن و نه شنیدن گفت: نه گفتن در زندگی مانند قمار کردن است ، قمار روی وقت، زندگی و آینده و همینطوور نه گفتن انواعی دارد : نه گفتن در کار و زندگی شخصی. وقتی نه میگوییم و کار خودمان را انجام میدهیم یعنی کارمان مهم و حساس هست و همین امر باعث میشود کارمان را درست انجام بدهیم و سبب جلب مشتری و رونق کسب و کار می شود.
وی افزود: تمرین نه گفتن را از فامیل شروع کنید، نه شنیدن پل موفقیت است، خاصیت نه شنیدن بازنگری خلاقیت بیشتر تعامل بیشتر کیفیت بیشتر و... است.
ضعیف ها نه میشنوند و منصرف میشوند اما افراد قوی با روشی بهتر دوباره شروع می کنند، عوارض نه نگفتن در کسب و کار، استرس ،عجله ،تاخیر، نارضایتی است.
اگر جایگزین های نه را بدانید مشکل حل میشود مثلا فلانی متخصص تره ، من کمی درگیرم و...
خیلی از نه گفتن ها برای ما تخصص می آورد نباید نمکی باشیم و هر چیزی را قبول کنیم و همینطور توجیه هایی را که می آوریم برای نه گفتن باید از ذهن دور کنیم تا بتوانیم مسیر پیشرفت را طی کنیم.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی شعبه دانشگاه قم کارگاه نه گفتن


نظر شما :