دیدار و تکریم خانواده شهید مدافع حرم، سعید کریمی توسط اعضای جهادادنشگاهی استان قم

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۳ کد : ۶۸۹۰۰ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۴۵
اعضای جهاددانشگاهی استان قم به همراه جمعی از کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان به مناسبت فرا رسیدن تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در منزل شهید مدافع حرم سعید کریمی حضور یافتند.
دیدار و تکریم خانواده شهید  مدافع حرم، سعید کریمی توسط اعضای جهادادنشگاهی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم، اعضای این واحد به همراه جمعی از کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان امروز چهارشنبه 2 اسفند به مناسبت فرا رسیدن تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در منزل شهید سعید کریمی از شهدای مدافع حرم در حمله اخیر رژیم  صهیونیستی در دمشق سوریه، حضور یافتند و به خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفتند.
در این دیدار حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم ضمن قدردانی از زحمات، صبر و فداکاری خانواده این شهید بزرگوار و تربیت جوانی همچون علی اکبر(ع) و تقدیم شهید به اسلام و انقلاب بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای همه ما موجب افتخار و تجدید  میثاق با آرمان‌ های این شهدای عزیز است.
در ادامه روح الله مقدم معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قم، با اشاره به آغاز هفته جوان از 30 بهمن، شروع این هفته، با اذن از شهدا علی الخصوص این شهید والامقام  را بسیار شایسته دانست.
وی در ادامه با توجه به برگزاری جشنواره  جوانان برتر ایران زمین، شهدای گرانقدر؛ علی الخصوص این شهید بزرگوار را قهرمانان واقعی این جشنواره خواند.
علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نیز در ادامه گفت: کتاب"حرم تا حرم" ویژه شهدای مدافع حرم به عنوان اولین کتاب در خصوص خاطرات این شهدای گرانقدر  آماده چاپ است و انشالله خاطرات این شهید بزرگوار به عنوان بخشی از کتاب به آن اضافه شده و به مرحله چاپ نهایی خواهد رسید.
در این دیدار  پدر شهید بزرگوار کریمی نیز به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت و احترام به پدر و مادر را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار برشمرد.

 

کلید واژه ها: شهدای مدافع حرم شهید کریمی


نظر شما :