رئیس جهاددانشگاهی استان قم با علیرضا گلچین فرماندار شهرستان کهک دیدار و گفتگو کرد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۸ کد : ۶۸۵۸۲ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۸۴
دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم به همراه معاون آموزشی و مدیر سازمان تجاری سازی این نهاد با دکتر علیرضا گلچین فرماندار شهرستان کهک دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جهاددانشگاهی استان قم با علیرضا گلچین فرماندار شهرستان کهک دیدار و  گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم  دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان به همراه معاون آموزشی و مدیر سازمان تجاری سازی این نهاد  امروز سه شنبه 24 بهمن با دکتر علیرضا گلچین فرماندار شهرستان کهک دیدار گفتگو کردند.
در ابتدای جلسه دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم به معرفی اجمالی از فعالیتهای جهاددانشگاهی پرداخت، وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در جهاددانشگاهی و بررسی نیازها و خلا های موجود در شهرستان کهک قدم های خوبی در گسترش همکاری ها برداشته شود.
در ادامه جلسه محمد رستمی معاون آموزشی جهاددانشگاهی بیان کرد؛ جهاددانشگاهی در حوزهای درمان ناباروری، آموزش و نیازهایی که توسط فرمانداری تعیین می گردد، می تواند به ارائه خدمات بپردازد و این امر مستلزم ایجاد یک پایگاه ثابت در این شهرستان می باشد.
رستمی ابراز امیدواری کرد ارائه خدمات و  آموزش ها در حوزه های مختلف از جمله اشتغال و مهارت افزایی اجرایی گردد.
یاسر شریفی مدیر سازمان تجاری سازی و اشتغال جهاددانشگاهی نیز در ادامه جلسه گفت: در حوزه اشتغال می توان در دو بخش  فعالیت  کرد، بخش اول فعال کردن ظرفیت روستایی که نمونه آن اجرای طرح هر روستا یک محصول در روستای های شهرستان جعفر آباد  و استفاده از ظرفیت های انسانی و کشاورزی آن روستا است. بخش دوم نیز استفاده از ظرفیت های و توانایی های اشتغال های خانگی در جهت افزایش درآمد و بهره مندی خانوارها می باشد.
در ادامه جلسه دکتر علیرضا گلچین فرماندار کهک  با اشاره به  پتانسیل بالای جهاددانشگاهی قم گفت این نهاد با دارا بودن شعبات و دفاتر مختلف در استان و دانشگاههای سطح آن پتانسیل خوبی را جهت برطرف کردن نیازهای آموزشی و پژوهشی قم را دارد.
وی با اشاره به فعال بودن 120 کارگاه کوچک و متوسط در حوزه پوشاک، از تبدیل شدن این شهرستان به قطب پوشاک خبر داد.
فرماندار کهک گفت: جهاددانشگاهی در توسعه مشاغل خانگی از مرحله  ایده و طرح تا ورود به بازار می تواند کمک های خوبی را به افراد علاقه مند به این حوزه نماید.
گلچین گفت شروع فعالیت ها بین طرفین نیازمند جدیت و پشتکار است، وی در خصوص تامین فضا جهت شروع  انجام فعالیت های جهاددانشگاهی در این شهرستان اعلام آمادگی کرد که کمک های لازم  از سوی فرمانداری صورت خواهد پذیرفت.

 

کلید واژه ها: دیدار فرمانداری کهک


نظر شما :