با محوریت یادبود کاظمی آشتیانی؛

آیین افتتاح همایش ملی «بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری» در قم آغاز شد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۶ کد : ۶۷۲۱۱ فرهنگی پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۲۰۷
آیین افتتاح همایش «بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری» با محوریت یادبود زنده‌یاد کاظمی آشتیانی به‌همت جهاددانشگاهی قم با همکاری دانشگاه قم آغاز و در حال برگزاری است.
آیین افتتاح همایش ملی «بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری» در قم آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، همایش «بررسی اخلاقی فقهی و حقوقی درمان ناباروری» با محوریت یادبود زنده‌یاد کاظمی آشتیانی صبح امروز ۱۳ دی‌ماه، به‌همت جهاد دانشگاهی قم در تالار اندیشه دانشگاه قم افتتاح شد.

این همایش با حضور آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیهی یزدی، رییس مؤسسه آموزش عالی اجتهاد؛ نوروزی، معاون پژوهشی دانشگاه قم؛ علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم؛ لیلا ناصرپور، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی قم در حال برگزاری است.

یعقوب نوروزی، معاون پژوهشی دانشگاه قم در ابتدای این همایش اظهار کرد: در زمینه درمان ناباروری باید به مباحث راهبردی توجه جدی شود و در زمینه درمان ناباروری به مرجعیت علمی برسیم؛ درمان ناباروری بین رشته‌ای است و باید به این مهم برای حفظ جوانی جمعیت نیز توجه شود.

وی ادامه داد: در این خصوص می توان از ظرفیت مشترک حوزه و دانشگاه بهره برد و انتظار می‌رود که خروجی این همایش به سطح بین‌الملل در دوره‌های بعدی برسد و مرجعیت علمی زبان فارسی را مورد توجه قرار دهد.

سیدمهدی فاضلی، دبیر علمی همایش ابراز کرد: ایده برگزاری این همایش از سوی جهاددانشگاهی استان مطرح شد و جلسات متعددی در این راستا برگزار شد تا نظام مسائلی گردآوری شود و در نشست‌های تخصصی به آن پرداخته شود تا به زمان اختتامیه همایش برسیم که زمان آن به زودی اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: سعید ایران همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری


نظر شما :