انقلاب هوش مصنوعی

انقلاب هوش مصنوعی

انقلاب هوش مصنوعی
۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۱ کد : ۶۶۶۰۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۶۳
وبینار آموزشی هوش مصنوعی در روز پنج شنبه شانزدهم آذر ماه با تدریس آقای مهندس امین قاسمی ویژه دانشجویان دانشگاه قم برگزار شد.
انقلاب هوش مصنوعی

قاسمی در ابتدا گفت : هوش مصنوعی یک تکنولوژی نیست یک انقلاب است و ما باید بدانیم که هوش مصنوعی جزء جدایی ناپذیر زندگی ما و باعث تقویت صنعت شده است.
وی گفت هرکس در هر جایگاهی که هست اگر الان خودش را آماده ورود به این حوزه نکند قطعا جایگاهی که الان دارد را دیگر نخواهد داشت.
قاسمی افزود: هوش مصنوعی فقط یک پیشرفت تکنولوژی نیست این یک نیروی دگرگون کننده است که تقریبا تمام جنبه های جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد. تاثیر هوش مصنوعی به بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است و درک آن ضروری است.
وی همچنین اذعان داشت: تجربیات شخصی، دستیاران ارتباطی و مجازی، رسانه های اجتماعی و تولید محتوا، سلامت فردی، آموزش و افزایش مهارت، اشتغال و توسعه مهارت، بخشی از کاربردهای هوش مصنوعی در زندگی ما هست 
مهندس قاسمی، در ادامه گفت : یادگیری هوش مصنوعی برای رشد شغلی خیلی با اهمیت است و کلید شکوفایی آینده شغلی شما این است ک با هوش مصنوعی دوست باشید. یادگیری مادام العمر را بپذیرید در توسعه مهارت های مرتبط با هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنید، تفکر انتقادی برای حل مساله داشته باشین، سازگاری و انعطاف پذیری را پرورش دهید.
این فعال حوزه تکنولوژی در رابطه با هوش مصنوعی اظهار کرد: شبکه سازی و همکاری با دیگران باعث افزایش خلاقیت می‌شود ، هوش مصنوعی را در زندگی شخصی بپذیرید،  مطلع باشید و روندهای هوش مصنوعی را دنبال کنید و هوش مصنوعی را در انتخاب شغلی در نظر بگیرید این خیلی مهم است که به دنبال صنایع و نقش هایی باشید که با علایق شما همسو باشند و هوش مصنوعی بتواند کار شما را تکمیل کند، نسبت به هوش مصنوعی طرز فکر مثبت داشته باشید.
قاسمی در پایان افزود : دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی یک فرصت بی نهایت است و به کسی تعلق دارد که خودش را برای هوش مصنوعی آماده کند، آینده ثابت نیست و این توسط افرادی شکل میگیرد که خود را تطبیق میدهند یاد میگیرند و تغییرات را میپذیرند .
 

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی شعبه دانشگاه قم شعب جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان دانشگاه قم


نظر شما :