دانشجویان دانشگاه قم با ایده کسب و کار مشاغل مفید بانوان آشنا شدند

۰۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۵ کد : ۶۵۱۹۰ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۴
کارگاه آموزشی ایده کسب کار مشاغل مفید بانوان با تدریس ابوالفضل گلی در دانشگاه قم سالن شهید چمران دانشگاه قم ویژه دانشجویان برگزار شد.
دانشجویان دانشگاه قم با ایده کسب و کار مشاغل مفید بانوان آشنا شدند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم ابوالفضل گلی در ابتدای این برنامه که با هدف آشنایی دانشجویان دختر دانشگاه قم با ایده های کسب و کار ویژه بانوان برگزار شد گفت: با گسترش فضای مجازی مشاغل پر درآمد برای خانم‌ها به وجود آمده است. شما اگر دانشجو کارمند و یا خانه دار باشید می‌توانید از این شغل ها استفاده کنید

وی ادامه داد : شما هرکاری را که انتخاب کنید می توانید آن را در اینستاگرام به فروش برسانید و پس از مدتی اگر اصولی کار کنید، به قدری موفق خواهید شد که می توانید در فضای اینترنت نیز فعالیت کنید و برای خودتان سایت هم راه اندازی کنید و روز به روز فروش خودتان را افزایش دهید.

گفتنی است در این کارگاه مشاغل و کسب و کارهای حوزه های هنرهای آشپزخانه‌ای، هنر دستی، خیاطی، قالی‌بافی، پرورش گیاهان آپارتمانی، فروش لباس در منزل،  فروشگاه اینترنتی،  تولید محتوا، بازاریابی اینترنتی، آموزش آنلاین، سهام و بورس،  صنایع‌ دستی، اشتغال در کارگاه‌های شیرینی‌ پزی، طلاسازی، طراحی گرافیکی، فروشندگی، عکاسی و پرستاری پرداخته شد.

کلید واژه ها: کارگاه آموزشی جهاددانشگاهی شعبه دانشگاه قم جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه قم


نظر شما :