وبسایت ستفای قم رونمایی شد

۲۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۵ کد : ۶۱۴۵۸ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۵۸۶
با حضور دکتر ابراهیمی از سایت سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستفا) جهاد دانشگاهی قم رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم ، روز چهارشنبه 25 مردادماه با حضور دکتر مسعود ابراهیمی رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی، دکتر انصاری معاون امور پارک ها و مراکز رشد، دکتر زین سازی معاون امرو شرکت های و سرمایه گذاری و یاسر شریفی مدیر ستفا جهاد دانشگاهی قم از سایت جدید بازارکار سازمان تجاری سازی فناوری اقتصاددانش بنیان جهاددانشگاهی قم به نشانی http://satfaqom.acecr.ac.ir/fa رونمایی شد.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه تجاری سازی بسیار حائز اهمیت است و دراین رابطه می بایست آموزش های لازم و آگاه سازی انجام شود و اطلاع رسانی لازم از طریق زیرساخت‌های ایجاد شده در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

ابراهیمی افزود: زیرساخت ها و سایت های اطلاع رسانی و خدماتی می توانند به توسعه فرهنگ فناوری و تجاری سازی فناوری کمک شایانی بکنند و در حوزه تجاری سازی نیاز داریم که فرهنگ سازی از طرق مختلف ایجاد شود.

در ادامه یاسر شریفی مدیر ستفا شعبه قم : توضیحاتی در خصوص قسمت‌های مختلف سایت و نیز اطلاع رسانی و اخبار و خدمات این سایت و کارکرد آن برای علاقمندان به حوزه فناوری و نوآوری و اشتغال ارائه کرد.

شایان ذکر است سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی قم در دو مرکز نوآوری و نیز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در حال ارائه خدمات و انجام طرح های اجرایی در راستای توانمندسازی و اشتغال پذیر کردن علاقمندان به حوزه کسب و کار می باشد.


نظر شما :