بیانیه استاندار قم به چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۹ کد : ۵۷۶۵۳ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۷۰
سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم در بیانیه‌ای به چهارمین جشنواره مهدویت اظهار کرد: بی‌شک اندیشه مهدویت غنی‌ترین گزاره امید به آینده روشن است، چراکه نقشه راه و آینده حکومت جهانی مهدوی را با ریزترین جزئیات مشخص کرده است و جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان داعیه‌دار تشیع و انقلابی‌گری به‌دنبال رسیدن به این هدف مهم و الهی است.
بیانیه استاندار قم به چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به چهارمین جشنواره مهدویت بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

ظهور منجی، همان وعده صدق الهی است که در آینده بشریت قطعی و حتمی می‌باشد. و البته این همان مطلوب فطری تمامی انسان‌های عدالت‌طلب بوده است. و در این میان، تفاوتی بین مکاتب الهی و بشری وجود ندارد. بدون تردید، منجی در متون اسلامی بسیار پررنگ‌تر و پر نورتر جلوه‌گر ی می‌نماید.

بی‌شک اندیشه مهدویت غنی‌ترین گزاره امید به آینده روشن است، چرا که نقشه راه و آینده حکومت جهانی مهدوی را با ریزترین جزئیات مشخص کرده است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان داعیه‌دار تشیع و انقلابی‌گری به‌دنبال رسیدن به این هدف مهم و الهی است. امیدواریم که در مهیا کردن زمینه‌های ظهور منجی آخرالزمان بتوانیم قدم‌های استوار و مهمی برداریم. و امروز بر ماست که در راه معرفی و اعتلای نام این موعود عزیز بکوشیم.

به دلیل لطافتی که هنر دارد همه موضوعات مذهبی را می‌توان در مسیر هنر تلطیف کرد و موضوعات را به گونه‌ای بیان کرد که برای همه اقشار جامعه از جمله جوانان قابل درک و ملموس باشد. از جمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، جشنواره ملی مهدویت می‌باشد که با گنجاندن اندیشه مهدویت در گزاره‌های هنری، ادبی و روش‌های نوآورانه و خلاقانه توانسته مشارکت خیل عظیمی از جوانان خلاق و هنرمند کشور را به همراه داشته باشد و روحیه انتظار را زنده نگاه دارد.

اینجانب به سهم خود از برگزارکنندگان چهارمین جشنواره ملی مهدویت صمیمانه تشکر نموده و آرزوی مزید توفیقات را برای همگان از ذات مقدس پروردگار و امام عصر بقیه الله الاعظم -ارواحنافداء- خواهانم.

سیدمحمدتقی شاهچراغی

استاندار قم»

کلید واژه ها: مهدویت جشنواره ملی مهدویت چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت جشنواره مهدویت چهارمین جشنواره ملی مهدویت چهارمین جنشواره ملی مهدویت پیام استاندار


نظر شما :