رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۵ کد : ۵۵۶۰۸ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۵۸۱
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این واحد با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر محمد حیدری در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی های حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری با جهاد دانشگاهی از برنامه ها و فعالیت های جدید جهاد دانشگاهی استان قم در سال جدید خبر داد.

رئیس جهاد دانشگاهی راه اندازی مراکز خدمات تخصصی جدید توسط جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرارداد و گفت: غربالگری و پیشگیری از سرطان سینه از جمله خدماتی است که ارائه آن در سال 1402 از اهداف جهاد دانشگاهی در استان قم است.

حیدری همچنین از برگزاری زودهنگام همایش تخصصی فقه و درمان ناباروری در قم خبر داد و گفت: مسائل بسیار مهم و مختلفی در خصوص درمان ناباروری در فقه و قانون باید مشخص شود که هدف از برگزاری این همایش کمک به این مهم است.

نماینده مردم قم در مجلس اقدامات جهاد دانشگاهی شایسته تقدیر برشمرد و گفت: مسئولین کشور باید از ظرفیت این نهاد انقلابی کمال بهره را ببرند تا مردم از منافع حاصل از این خدمات بهره مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری برنامه های جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرارداد و گفت: لازم است غیر از فراخوان عمومی که برای مقالات همایش تخصصی فقه و درمان ناباروری انجام می شود برخی افراد بصورت ویژه دعوت به همکاری در این همایش شوند تا جامعه به وسیله این همایش از وجود این افراد بهره مند شود.

کلید واژه ها: دیدار مجلس شورای اسلامی


نظر شما :