مسئول مامایی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در مراسمی با همکارانش خداحافظی کرد

۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹ کد : ۵۰۹۱۵ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۶۱
ساناز سلیمانی مود مسئول قسمت مامایی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم (رویا) در مراسمی تجلیل و تودیع شد.
مسئول مامایی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در مراسمی با همکارانش خداحافظی کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر محمد حیدری رئیس این واحد در مراسم تودیع سلیمانی گفت: خانم سلیمانی از بهترین اعضای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی هستند و علاوه بر مسئولیت پذیری و تعهد بسیار خوبی که در کار دارند همیشه با روی گشاده و اخلاق نیکو با مراجعین و همکاران برخورد می کنند.

وی افزود: به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از این که نیروی خوبی مثل خانم سلیمانی را از دست می دهیم ناراحتم و یقین می دانم خلا وجود ایشان به این سادگی پر نخواهد شد اما به شخصه برای تحولی که در زندگی دارند خوشحالم و برای موفقیت ایشان و همسر محترمشان دعا می کنم.

لیلا ناصرپور معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این مراسم از زحمات و خدمات سلیمانی قدردانی کرد و گفت: ایشان خاطرات خوبی را در این مرکز برای ما به جا گذاشتند و این سعادت از ما گرفته شد که بتوانیم بعد از این در کنار ایشان باشیم.

ناصرپور افزود: امروز پایه و اساس خوبی در این مرکز گذاشته شد که اگر عزیزی از همکارانمان به هر دلیلی قصد ترک مجموعه را داشت در چنین مراسمی در یک جمع صمیمی از زحمات همکاران گرانقدرمان تشکر نماییم و از این بابت از رئیس محترم واحد نیز بخاطر برگزاری این مراسم سپاسگزاریم.

ساناز سلیمانی مود نیز در این آیین از همکاران خود حلالیت طلبید و برای جهاد دانشگاهی استان قم و جهادگران این واحد سازمانی آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

کلید واژه ها: تودیع و معارفه مامایی


نظر شما :