نیازمند تعریفی مشترک برای سیما و منظر مطلوب در قم هستیم/تقدیر از شهرداری برای کاهش اجرای نماهای رومی

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰ کد : ۲۸۷۲۶ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۲۲
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم هدف از برگزاری جشنواره «نمای مطلوب» را استفاده از هنرمندان و صاحب‌نظران برای معماری، عمران و شهرسازی در شهر دانست و افزود: به دنبال رسیدن به یک تعریف مشترک برای سیمای مطلوب در شهر قم هستیم.
نیازمند تعریفی مشترک برای سیما و منظر مطلوب در قم هستیم/تقدیر از شهرداری برای کاهش اجرای نماهای رومی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دکتر محمد حیدری در آیین افتتاحیه سومین جشنواره نمای مطلوب با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جهاد دانشگاهی چند برنامه با مشارکت شهرداری قم انجام داده که باعث افتخاری برای این مجموعه است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از هنرمندان و صاحب‌نظران برای معماری، عمران و شهرسازی در شهر دانست و افزود: به دنبال رسیدن به یک تعریف مشترک برای سیمای مطلوب در شهر قم هستیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم تصریح کرد: سیما و منظر شهری می‌تواند ارسال‌کننده پیام آرامش و امنیت به مردم باشد و سبب ایجاد انگیزه برای کار و زنده‌بودن شهر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آثار بعد از دسته‌بندی در اختیار تصمیم گیران و تصمیم سازان شهر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امیدواریم در پایان جشنواره جهت‌دهی مناسبی برای رسیدن به سیما و منظر مطلوب داشته باشیم.

حیدری با اشاره به وجود برخی حساسیت‌ها برای اجرای نمای رومی در قم و ممنوعیت آن یادآور شد: با آن که همچنان ایجاد نماهای مناسب با وضع مطلوب فاصله دارد اما این موضوع تغییرات اساسی در اجرای نماهای رومی ایجاد کرده و این اقدام شهرداری قم قابل‌تقدیر است.

کلید واژه ها: جشنواره نمای مطلوب علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم شهرداری قم


نظر شما :