تور فناوری مجازی برگزار شد

بازدید مجازی از پارک علم و فناوری استان قم
۲۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۱ کد : ۲۴۶۴۱ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۱۰۷۱
در راستای توانمندسازی و آشنایی مستعدان فناور، دانشجویان و دانش آموختگان برتر با کارآفرینی و فناوری تور فناوری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه شنبه بیستم آبان ماه با همکاری جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان استان قم به شیوه مجازی در محل پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد.
تور فناوری مجازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این برنامه مستعدان و دانشجویان برتر به منظور آشنایی با فضای کسب و کار  و تبدیل ایده به محصول از شرکت های دانش بنیان و مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی پارک علم و فناوری استان قم بازدید کردند.

در این تور فناوری سرپرست مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی طی سخنانی شرکت کنندگان این تور را با فعالیت ها و نحوه پذیرش و عملکرد مرکز علوم انسانی و اسلامی  رشد علوم انسانی و اسلامی آشنا کرد.

دکتر محمد ولیا بیدگلی درباره نحوه جذب و پذیرش نخبگان و مخترعان در قالب واحدهای فناور نیز توضیحاتی ارایه داد و گفت: نخبگان و دانش آموختگان برتر مسیر همواری را برای کاربردی سازی و تجاری کردن ایده ها و خدمات فناورانه خود دارند.

مهندس محمد مهدی مقدم، کارآفرین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این رویداد گفت: دانش آموختگان و نخبگان نباید فقط با اتکا به اینکه ایده و طرح دارند، تقاضای حمایت و درخواست تسهیلات داشته باشند و باید به همت و ظرفیت های خود توجه کنند.

در ادامه اعضای دعوت شده از دو واحد فناور نام آوران آفرینش فردا و جوامع تدبیر سلام بازدید کردند و با دستاوردهای آنها آشنا شدند.

گفتنی است در این تور فناوری که بصورت مجازی برگزار شد تعدادی اعضای مرکز نوآوری و شتابدهی و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه قم، دانش آموختگان برتر و اعضای بنیاد نخبگان از فعالیت‌های مراکز رشد و فناوری و شرکت های فناور فعال در پارک علم و فناوری استان بازدید کردند و تصویر این بازدید بصورت زنده در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) پخش شد.

کلید واژه ها: اشتغال پارک علم و فناوری استان قم


نظر شما :