برگزاری نشست‌های علمی دانشگاه مفید بر بستر امجد

۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۴ کد : ۲۳۵۵۵ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۱۵
نویسنده خبر: علی شریعتی
نشست های علمی دانشگاه مفید قم با همکاری جهاد دانشگاهی بصورت برخط برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست‌های علمی دانشگاه مفید بر بستر امجد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر علی اکبر گلقندشتی مدیر فرهنگی دانشگاه مفید قم ظهر روز دوشنبه 14 مهر ماه با حضور در جهاد دانشگاهی استان قم با معاون فرهنگی این واحد دیدار و پیرامون همکاری‌های مشترک گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم ضمن معرفی فعالیت‌‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال دانش‌آموختگان به ظرفیت جهاد دانشگاهی در برگزاری نشست‌های علمی از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی "امجد" اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری 70 نشست علمی از ماه مبارک رمضان تاکنون، با موضوع چالش کرونا و زندگی مومنانه، ظرفیت بسیار خوبی در این نهاد در برگزاری نشست‌های علمی به صورت برخط وجود دارد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی اکبر گلقندشتی مدیر فرهنگی دانشگاه مفید قم، نیز با اشاره به سابقه همکاری‌ با جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی یک نگاه جدی به مسائل روز جامعه دارد و این امر یکی از رسالت‌های مهم این نهاد انقلابی است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد جهاد دانشگاهی و دانشگاه مفید قم با همکاری مشترک بتوانند نشست های علمی مختلفی تا پایان سال اجرا کنند.

کلید واژه ها: دانشگاه مفید سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی "امجد"


نظر شما :