توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم به انجام رسید

ارائه مشاوره‌های تخصصی به شرکت‌های دانش بنیان استان قم

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۰ کد : ۱۹۰۴۳ اخبار دسته اول تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۹۵۷
مدیر سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی واحد استان قم از همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی قم و شرکت الو بیزنس با این سازمان، برای ارائه مشاوره های تخصصی به شرکت های دانش بنیان استان قم خبر داد.
ارائه مشاوره‌های تخصصی به شرکت‌های دانش بنیان استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم یاسر شریفی گفت: مشاوره شرکت های دانش بنیان در چندین بخش مدیریت تأمین مالی، توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش و تجاری سازی و مشاوره های بیمه ای در قالب برنامه مشخص دو روزه توسط مشاورین مجرب و خبره در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان قم انجام گرفت.

مدیر ستفا در قم عنوان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی می بایست راه رسیدن به موفقیت در کار را دانست چرا که فرصتی برای تجربه و آزمایش وجود ندارد.

وی افزود: دریافت خدمات مشاوره ای، باعث می شود، مسیر پیش رو، روشن و قابل پیش بینی باشد تا زمانی که فرد کارآفرین در مسیر و چالش های پیش رو قرار گرفت، بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

شریفی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده این مشاوره ها نیز به صورت ادامه دار خواهد بود و در آینده نیز انجام خواهد گرفت. ضمن اینکه یکی از اهداف و برنامه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال شعبه قم، راه اندازی کلینیک مشاوره شغلی و کسب و کار است که انشاالله در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)


نظر شما :