مرکز نوآوری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی راه‌اندازی می‌شود

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۸۹۱۳ عمومی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۹۷۴
سرپرست مرکز علمی کابردی جهاددانشگاهی قم از اعطای مجوز آغاز به کار مرکز نوآوری این مرکز علمی کاربردی در موضوع طراحی و بسته بندی خبرداد.
مرکز نوآوری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم محمد رستمی در گفتگویی بیان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم باتوجه به رشته‌های ذی ربط و ماموریت‌های واگذار شده در خصوص این رشته‌ها درحوزه هنر و گرافیک و فناوری اطلاعات دانشجو جذب می‌کند.

وی افزود: ماهیت مراکز علمی کاربردی و ماموریتی که از ابتدای شکل‌گیری این مراکز ایجاد شد، ارائه مهارت‌های علمی و کاربردی بوده تا محصلین این رشته‌ها بتوانند مهارت و تخصص عملی کسب کرده و وارد بازارکار شوند که ایجاد بستر مناسب در این زمینه را می‌طلبد.

رستمی با اشاره به لزوم ایجاد دوره کارورزی برای دانشجویان و ارائه سرفصل‌های منطبق با موضوع بحث در راستای بسترسازی مناسب جهت ارتقاء مهارت عملی فارغ التحصیلان تصریح کرد: هدف شکل‌گیری مراکز نوآوری در مراکز علمی کاربردی تجمیع فرهیختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های علمی کاربردی در قالب هسته‌های دانشجویی و گرو‌ه‌های ایده پرداز و منتج به نتیجه عملی و علمی بوده‌است.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم یادآورشد: مرکز علمی کاربردی جهاد با توجه به رشته‌ها و تخصص موجود در این مجموعه اقدام به کسب مجوزهای لازم و تخصصی جهت راه‌اندازی مراکز نوآوری کرد، لذا مجوز بحث طراحی و بسته‌بندی این مرکز از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صادر شده که البته ایجاد بستر مناسب جهت استفاده دانشجویان از این فضا و ارائه خدمات و طراحی ایده‌های خود را می‌طلبد.

رستمی با اشاره به هدف مرکز نوآوری مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان قم اظهارکرد: هدف ما در این مرکز تسهیل در حوزه کسب‌وکاری است که نیاز به بسته‌بندی دارند و به نوعی در پی حل مشکلات در بسته‌بندی  و ارائه ایده‌های کمکی در بحث فروش هستیم.

وی در پایان گفت: طراحی و بسته‌بندی موضوع گسترده‌ای است که حوزه گرافیک، چاپ و نشر، فناوری اطلاعات و کسب‌وکار رادر خود جای می دهد. البته یکی از مشکلاتی که درخصوص فروش محصولات در ایران با آن مواجه هستیم حوزه بسته‌بندی است و در چندسال اخیر معمولا کسب‌وکارهایی در بحث فروش موفق بودند که از بسته‌بندی مناسب و ظرافت‌های خاص آن و تحلیل بازار به خوبی استفاده کردند. 

کلید واژه ها: مرکز نوآوری و شکوفایی (منش)


نظر شما :