مشکل، عدم معرفی دستاورد‌های انقلاب نیست

۰۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۴ کد : ۱۵۶۱۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۰۰۳
مدیر اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی واحد استان قم گفت: انواع و اقسام محتوا‌ از دستاورد‌های انقلاب اسلامی وجود دارد و مشکل ما عدم معرفی دستاورد‌ها نیست و بیشتر در عدم توانایی در تحلیل است و نگرش‌‌هایی در جامعه وجود دارد که با تقویت فضا‌های دانشجویی و نگرش‌‌های سیاسی و علمی می‌توان موفق کرد.
مشکل، عدم معرفی دستاورد‌های انقلاب نیست

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، محمد حسین رضایی در دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که روز دوشنبه هفتم بهمن ماه در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی قم برگزار شد بیان کرد: کتاب تحلیل‌‌های سیاسی از منظر امام و رهبری در حدود 40 صفحه است و نظام موضوعات را استخراج کرده است و به فرمولی رسیده تا چگونه می‌توان تحلیل کرد به انصاف نزدیک باشد، این کتاب در جهت بصیرت افزایی باید در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.

رضایی اظهار کرد: حدود 20 تن از اساتید بسیجی مراکز علمی کاربردی به عنوان سخنران به مساجد اعزام می‌شوند تا در معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی به ایفای نقش بپردازند.

مدیر اداره فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی قم عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی در بیان دستاورد‌ها نداریم عمده ترین ضعف عدم توان تحلیل و فقدان سواد رسانه ای است اگر توان تحلیل و تمایز مطالب در فضای مجازی را به دانشجو و جامعه منتقل کنیم بسیاری از آسیب‌ها به خوبی مدیریت می‌شود.

کلید واژه ها: کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی


نظر شما :