دستاورد‌های اصلی انقلاب اسلامی نادیده گرفته می‌شود

۰۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۲ کد : ۱۵۶۰۹ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۸۹۹
مسئول فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای قم اظهار کرد: در کشور ما بسیاری از دستاورد‌های اصلی انقلاب اسلامی نادیده گرفته می‌شود و فقط ضعف‌ها را می‌بینیم در حالی که می‌توان در حوزه جوانان و دانشجویان با استفاده از ظرفیت‌ها و ابزار‌های فرهنگی به معرفی این دستاورد‌های مهم پرداخت.
دستاورد‌های اصلی انقلاب اسلامی نادیده گرفته می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، علیرضا  سهامی در دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که روز دوشنبه هفتم بهمن ماه در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی قم برگزار شد بیان کرد: شبکه‌‌های بیگانه بسیاری از دستاورد‌های قبل از انقلاب اسلامی را پررنگ نشان می‌دهند و حتی در برخی از شبکه‌‌های ماهواره ای با تولید مستندی پیرامون دستاورد‌های زمان طاغوت بسیاری از اقدامات را بزرگنمایی کردند و این‌ها موجب تاثیرگذاری بر ذهن جوانان و جامعه می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر در قالب تولید مستند بتوان دستاورد‌های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و عمرانی را به نسل جوان معرفی کرد و این دستاورد‌ها به صورت واقعی و صحیح و دقیق معرفی شود می‌توان گامی در تبیین انقلاب اسلامی در میان جوانان، گام‌‌های موفقی برداشت.

علیرضا سهامی با اشاره به برنامه‌‌های فرهنگی این دانشگاه در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، کوهپیمایی خضر نبی، دیدار با خانواده شهدا و انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شبکه مجازی دانشگاه با بیش از 2 هزار عضو است.

مسئول فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای قم گفت: همچنین همایش ملی گام دوم انقلاب و رسالت دانشگاه‌های فنی حرفه ای در سراسر کشور است که 170 مرکز در کشور در این همایش شرکت می‌کنند و قرار است آثار از جمله مقالات و عکس و پوستر و آثار ادبی و هنری تا 15 بهمن ماه ارسال و 4 اسفند ماه در مجتمع باوران مهدی برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی


نظر شما :