ایکنای قم رسانه برگزیده هفته قرآن و عترت استان شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۳۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۹۱۲
شعبه خبرگزاری ایکنا در قم، عنوان رسانه برگزیده فضای مجازی را در پوشش خبری هفته قرآن و عترت استان به دست آورد و مورد تجلیل قرار گرفت.
ایکنای قم رسانه برگزیده هفته قرآن و عترت استان شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم؛ هفته قرآن و عترت از جمله برنامه های سالانه قرآنی است که با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری نهادهای مختلف در استان های مختلف از جمله قم برگزار می شود.

 
هفته قرآن و عترت استان قم نیز در اواخر سال گذشته در استان برگزار و بیش از 30 برنامه قرآنی کلان در این هفته به اجرا درآمد که با پوشش رسانه ای خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و مجازی روبرو شد.
 
شعبه ایکنا در قم موفق شد تا با پوشش مناسب خبری این رویداد عنوان رسانه برتر مجازی را از آن خود کند و به همین مناسبت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیری از این خبرگزاری تجلیل کرد.
 
در بخشی از پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به ایکنا آمده است: اینکه فرصت طلایی خدمت به عرصه فرهنگ غنی اسلامی را قدر دانسته و به همیاری در برگزاری هرچه باشکوهتر هفته قرآن و عترت استان قم همت گماشتید بدین وسیله از شما به عنوان نمایندگی خبرگزاری ایکنا در بخش رسانه مجزی با اهدای این لوح تقدیر، تجلیل به عمل می‌آید.
 
 

نظر شما :