افزایش قدرت استدلال و تاب‌آوری نظر مخالف مهم‌ترین هدف برگزاری مناظرات دانشجویی

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۳۵ فرهنگی
تعداد بازدید:۸۱۷
رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم با بیان اینکه مناظره فرصتی برای یادگیری است، عنوان کرد: مهم ترین هدف مسابقات مناظره دانشجویی، افزایش قدرت استدلال و فن بیان دانشجویان است.
افزایش قدرت استدلال و تاب‌آوری نظر مخالف مهم‌ترین هدف برگزاری مناظرات دانشجویی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم دکتر حیدری رئیس این واحد در خصوص برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی توسط جهاددانشگاهی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع مناظره و لزوم برگزاری آن در دانشگاه‌ها، مسابقات ملی مناظره دانشجویی توسط جهاد دانشگاهی طراحی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف افزایش قدرت استدلال و فن بیان دانشجویان در مناظرات برگزار می‌شود، عنوان کرد: امسال این مسابقات با حضور 16تیم در استان قم برگزار شد و امیدوارم این مناظرات پربارتر ادامه داشته باشد؛ تیم ها در مسابقات امسال با آمادگی و پژوهش بیشتری حضور پیدا کرده بودند و به همین دلیل شاهد سطح بالایی از رقابت‌ها بودیم.

رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم با بیان اینکه مهم ترین هدف مسابقات مناظره دانشجویی، تاب آوری نظرات مخالف، افزایش قدرت استدلال و فن بیان دانشجویان است، تصریح کرد: در این رقابت‌ها موضوع مناظره و نظرات مناظره کنندگان نسبت به موضوع در اولویت نیست و شیوه استدلال و قدرت فن بیان مورد توجه است و در برگه های داوری نیز امتیازها بر همین اساس داده می‌شود. 

نظر شما :