رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان قم از فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بازدید کرد

۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۶ کد : ۹۱۶۴ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۸۲۸
نویسنده خبر: علی شریعتی
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: رسالت جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی، انجام کارهای مهم و راهبردی و فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است.
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان قم از فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم در دیدار با مسئولین سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری استان قم بر هم افزایی و مشارکت میان جهاد دانشگاهی و بسیج علمی استان قم تاکید کرد و گفت: ظرفیت های مهمی در حوزه علمی، پژوهشی و اجرایی در جهاد دانشگاهی وجود دارد که می تواند بسیاری از اهداف را به سرانجام برساند.

حسینی اولویت های فرهنگی جهاددانشگاهی را پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تبیین و ترویج گام دوم انقلاب با رویکرد قشر جوان و دانشگاهی، طرح رونق تولید (آموزش و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی)، تقویت منابع هویت آفرین اسلامی و ایرانی، تعالی اخلاقی در محیط های علمی و دانشگاهی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه های محتوایی و طرح های مطالعات فرهنگی، صنایع خلاق فرهنگی و فناوری های نوین اعلام کرد و افزود طرح های عملیاتی معاونت فرهنگی تا پایان سال برنامه ریزی و مشخص گردیده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی قم آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی با سازمان بسیج علمی استان قم همکاری کند و تعاملات طرفین بیش از گذشته گسترش یابد.

محمود فاضل رئیس سازمان بسیج علمی پژوهش و فناوری استان قم در ادامه این دیدار گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فعالیت خود را از سال 89 با هدف انجام پژوهش های کاربردی مورد نیاز اقشار مختلف بسیج و حمایت از مبتکران و مخترعان بسیجی آغاز کرد.

  وی با بیان اینکه بسیج از بدو تشکیل تمام‌قد در خدمت نظام و مسئولان نظام بوده است، اظهار داشت: سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان نیز از بدو تولدش، خدمت به نظام و انقلاب اسلامی را انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهش و فناوری استان قم افزود: بسیج علمی به دنبال پاسخگویی به نیازها و مسائل اقشار مختلف بسیج استان از طرق انجام پژوهش های کاربردی است و برای انجام این کار از توانمندی های محققان و پژوهشگران همکار خود، استفاده می کند.

فاضل در پایان از ظرفیت ایجاد شده در جهاد دانشگاهی برای همکاری های مختلف قدردانی کرد و برگزاری برنامه های علمی مشترک، دوره های آموزشی و توانمدسازی و نیز فعالیت های رسانه ای مشترک و تولید فناوری جدید با بهره گیری از مزایای دو دستگاه را به عنوان پیشنهاداتی برای همکاری های آتی برشمرد.

 

کلید واژه ها: دیدار معاونت فرهنگی


نظر شما :