رئیس دانشگاه صنعتی استان قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان بازدید کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۸ کد : ۷۸۳۵ پژوهش و فناوری اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۴۵۹
دکتر جلال رضائی نور رئیس دانشگاه صنعتی استان قم به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم بازدید کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی استان قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم دکتر رضائی نور ضمن بازدید از فعالیت های علمی و پژوهشی و درمانی جهادگران دانشگاهی استان قم ابراز امیدواری کرد فعالیت های مشترک علمی و فرهنگی متعددی فیمابین جهاد دانشگاهی و دانشگاه صنعتی صورت پذیرد.

رضائی نور در بازدید از قسمت جنین شناسی و اتاق عمل مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی با تاثیرات نامطلوب تحریم های اقتصادی در تامین و نگهداری تجهیزات پزشکی مراکز درمانی آشنا شد و برای همکاری علمی دانشگاه صنعتی جهت طراحی و تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز اعلام آمادگی کرد.

وی مرکز خدمات تخصصی فناوری اطلاعات پزشکی جهاد دانشگاهی را از جمله مراکز پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات دانست و برای پذیرش کاروزی دانشجویان دانشگاه صنعتی استان قم در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی از تبدیل این دانشگاه به دانشگاه  شغل محور در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد دانشگاه صنعتی استان قم برای حرکت به سمت شغل محوری از همکاری جهاد دانشگاهی بهره مند شود.

دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم نیز در حاشیه این دیدار از بازدید و قبول پیشنهادهای متعدد همکاری با دانشگاه صنعتی استان از رئیس این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف فعالیت خود برای همکاری با دانشگاه صنعتی آمادگی کامل دارد.

حیدری به پذیرش دانشجویان به عنوان پژوهشگر مهمان اشاره کرد و افزود دانشجویان با مراجعه به معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی از تجهیزات دقیق و همراهی محققین این نهاد انقلابی بهره مند می شوند.

در پایان این دیدار دو طرف برای تاسیس شعبه جهاد دانشگاهی در دانشگاه صنعتی، پذیرش کارآموزی دانشجویان این دانشگاه در جهاد دانشگاهی، فعالیت های پژوهشی نیاز محور، فعالیت های فرهنگی و آموزش تکمیلی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی استان قم توافق کردند.

کلید واژه ها: بازدید مرکز درمان ناباروری


نظر شما :