تقدیر از مسئولین دفاتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قم

۳۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۴ کد : ۷۶۸۴۸ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۳۶
پیرو کسب رتبه برتر توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قم، طی مراسمی با حضور دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم از مسئولین دفاتر این سازمان در استان قم تقدیر شد
تقدیر از مسئولین دفاتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، مراسم تقدیر از مسئولین دفاتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قم امروز دوشنبه 30 مهرماه  با حضور دکتر حامد حیاتی رئیس جهاددانشگاهی استان قم  و جمعی از معاونین این واحد برگزار شد.
در ابتدای این دیدار علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در استان قم گفت: در برنامه ریزی های انجام شده  در سال جدید سعی شده علاوه بر دانشجویان نسبت به اجرای برنامه ها برای جهادگران نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده شود.
حسینی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده هر شعبه به طور متوسط  10 برنامه در طول ماه انجام خواهد داد که یکی از این برنامه ها سقف آن باید بالای صد نفر باشد و سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از محورهای اصلی در اجرای این برنامه ها است.
وی گفت: در راستای تقویت ارتباطات فرهنگی و اجتماعی بین جهادگران و خانواده‌های آنها، برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای فرهنگی آغاز شده است که هدف آن ایجاد فضایی مناسب برای تعامل و تبادل نظر بین جهادگران و تقویت فرهنگ صحیح زندگی است، این اردوها شامل فعالیت‌هایی مانند کوهنوردی و بیابان‌گردی خواهد بود که می‌تواند به ایجاد حس همکاری و دوستی میان شرکت‌کنندگان کمک کند. نظرسنجی‌های غیررسمی انجام شده میان جهادگران نشان می‌دهد که بسیاری از آنها به برگزاری چنین برنامه‌هایی علاقه‌مند هستند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم افزود: در برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در خوابگاه ها سعی شده از شعار سال استفاده شود و برنامه ها جهت اجرا به این سمت و سو سوق داده شوند، همچنین در خصوص فعالیت و بحث تبیینی گام دوم انقلاب سعی شده در برنامه ها فرهنگ ایثار و شهادت گنجانده شود.
رئیس جهاددانشگاهی استان قم در ابتدای این سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اعضای این سازمان گفت: کسب رتبه برتر سازمان دانشجویان استان قم در سطح کشور مرهون تلاشهای تک تک اعضاء سازمان است و انشالله این رتبه ها و افتخار آفرینی ها مستمر باشد.
در ادامه دکتر حیاتی افزود: پیشنهاد و تاکید بنده این است برنامه های مناسبتی جهت تولد، شهادت و وفات ائمه حتما در برنامه های فرهنگی گنجانده شود، البته این برنامه ها در حال برگزاری است اما  قویتر و پربار تر  از قبل برگزار شود.همچنین برنامه های معنوی و اردوی های دانشجویی به مسجد مقدس جمکران جهت تقویت روحیه معنوی دانشجویان در راس برنامه ها قرار گیرد و هر گونه حمایتی در این راستا توسط جهاددانشگاهی استان قم انجام می شود.

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان تقدیر


نظر شما :