نشست هم اندیشی با دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه قم (خواهران) برگزار شد

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۶ کد : ۷۶۶۷۲ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۹
نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه قم (خواهران) با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم و مدیر شعبه جهاددانشگاهی دانشگاه قم درساختمان آموزشی امام خامنه ای برگزار شد.
نشست هم اندیشی با دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه قم (خواهران) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی دانشگاه قم (خواهران) با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم و مدیر شعبه جهاددانشگاهی دانشگاه قم در ساختمان آموزشی امام خامنه ای برگزار گردید.
در این جلسه علی حسینی معاون فرهنگی ضمن تقدیر و تشکر از دبیران انجمن های علمی و فعالان دانشجویی بابت حضور در این جلسه بر این نکته تاکید کرد و گفت: این معاونت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان استقبال نموده و تمامی تلاش خود را جهت مهارت آموزی دانشجویان به کار خواهد گرفت.
حسینی گفت توسعه فردی دانشجویان در طی دوران دانشجویی مساله بسیار مهم است که جهاددانشگاهی در این راستا شرایط را برای دانشجویان آماده کرده است همینطور از ایده پردازی در راستای طرح های دانشجویان همچنین کارآفرینی حمایت می کند.
جهاددانشگاهی بسته های پیشنهادی برای هر رشته را آماده دارد تا مسیر دانشجو در راستای مهارت آموزی با توجه به رشته تحصیلی به صورت تخصصی یا عمومی، با توجه به مقطع تحصیلی بر طبق اولویت به او ارائه دهد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم ادامه داد: در جهاددانشگاهی برای فعالین دانشجویی گواهینامه صادر می شود که این امر برای دانشجو در آینده شغلی مزیت محسوب می شود.
وی افزود تمامی دوره های آموزشی برای دانشجویان با 20 درصد تخفیف می باشد که دانشجویان میتوانند با ارائه کارت دانشجویی از آن استفاده نمایند.
وی در پایان گفت طبق شعار ما در جهاددانشگاهی (جهاددانشگاهی# دانشجو# مهارت# آینده) ما برای دانشجو برنامه داریم لذا از عموم دانشجویان علاقمند به فعالیتهای علمی می خواهم با مراجعه به دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه قم از این مزیت ایجاد شده در دوران دانشجویی خود استفاده نمایند.

 

کلید واژه ها: انجمن علمی سازمان دانشجویان شعبه قم


نظر شما :