مدیر و موسس فست فود "یاسر"؛ میهمان صندلی تجربه دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۷ کد : ۷۶۶۱۷ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۱۶
دومین نشست از سلسله نشست‌های صندلی تجربه از مجموعه رویدادهای کارآفرینی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قم و معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در سالن دکتر الوانی، برگزار گردید.
مدیر و موسس فست فود "یاسر"؛ میهمان صندلی تجربه دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی قم دومین نشست از سلسله نشست‌های صندلی تجربه از مجموعه رویدادهای کارآفرینی سه شنبه 17 مهر ماه به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قم و معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با حضور آقای ابراهیمی مدیر و موسس فست فود "یاسر" و با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان،در سالن دکتر الوانی، برگزار گردید.

این نشست که با هدف انتقال تجربه صاحبان کسب و کارها علی الخصوص کسب و کارهای نوین به دانشجویان برنامه ریزی شده است، سعی بر آن دارد که در فضایی دوستانه و از طریق پرسش و پاسخ و شرح حال گویی صاحبان کسب و کار، دانشجویان را به راه اندازی کسب و کار علاقمند نموده، فضای کسب و کارهای مختلف را تشریح و در خصوص مسائل و مشکلاتی که در هر یک از مراحل راه اندازی کسب و کار با آنها مواجه بوده اند آشنا نماید.
آقای ابراهیمی در بخشی از توضیحات خود در خصوص تاریخچه ورود ایشان به این حوزه از تجارب تلخی که در راه اندازی مجموعه خود داشتند، اشاره نمود و تاکید کرد که هر چند نباید بر انجام کاری بیش از اندازه اصرار کرد اما، در راه رسیدن به ایده ای تحقیق شده و بررسی شده باید با توان قوا پیش رفت. اگر کسب و کاری بدون چالش و سختی راه اندازی شود موفق نخواهد شد و کسب و کاری موفق است که بتواند با چالش های گوناگون مبارزه کند و برای هر کدام از آن ها راه حلی مناسب پیدا کند.
ابراهیمی ادامه داد: بنده نیز مانند سایر افرادی که بدنیال راه اندازی کسب و کاری هستند و از شکست ها تجربه می گیرند، از شکست ها و کارکردن در مکان های مختلف تجربه کسب کردم و با بکارگیری تجارب، توانستم مجموعه خودم را افتتاح کنم.
مدیر فست فود یاسر گفت: ایجاد محیطی شاد و جذاب برای کودکان و هم چنین برگزاری کارگاه های آشپزی، خلاقیت و ... شاید اصلی ترین وجه تمایز مجموعه یاسر با سایر فست های فودهای استان باشد. راه اندازی باشگاه مشتریان، سبک پذیرایی و... از دیگر وجوه تمایز این مجموعه می باشد.
در پایان برنامه به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد و هر کدام از دانشجویان پیشنهادات خود را برای توسعه مجموعه یاسر مطرح کردند.
لازم به ذکر است این نشست دومین نشست در ترم جاری بوده و سلسله نشست های صندلی تجربه با دعوت از صاحبان کسب و کارهای نوین با تنوع موضوعی بیشتر، در ادامه برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: صندلی تجربه سازمان دانشجویان


نظر شما :