دیدار معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم

۱۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۹ کد : ۷۶۱۶۰ فرهنگی اخبار دسته اول
تعداد بازدید:۴۱
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم با هدف هم افزایی و انجام هماهنگی لازم جهت اجرای برنامه های فرهنگی در سال تحصیلی جدید با هم دیدار و گفتگو کردند.
دیدار معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان قم، علی حسینی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان قم و علی سعیدی معاون فرهنگی دانشگاه قم چهارشنبه 11 مهر ماه  با هدف هم افزایی و انجام هماهنگی لازم جهت اجرای برنامه های فرهنگی در سال تحصیلی جدید  با هم دیدار و گفتگو کردند.
در جلسه مشترک معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم که به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد موضوعات متنوعی از جمله دوره‌های آموزشی ویژه فعالین فرهنگی، دانشجویان بین الملل، شهدا دانشجویی استان، چند طرح در حوزه نوآوری های اجتماعی، تولید محتوا، شهدا دانشجوی استان، اولویت بندی موضوعی و عضویت در کمیته خوابگاه‌های دانشجویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در خصوص ایجاد زمینه ی توانمندسازی و اشتغال فعالین فرهنگی بعد از فارغ‌التحصیل، راه اندازی میزه ایده، برگزاری دوره مهارت افزایی و خبرنگاری برای علاقه‌مندان به این حوزه، تاسیس و توسعه کانون فرهیختگان و فارغ‌التحصیلان برای پیگیری ارتباط مستمر دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی، و ارائه راهکارهایی برای حمایت از دانشجویان بین‌الملل پیشنهاداتی را مطرح نمودند.
همچنین به منظور ارتقای توانمندی فعالین فرهنگی، کارگاه‌های تخصصی برای این گروه پیشنهاد شد. یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه، دوره مربیگری بازی و ورزش دانشجویان تربیت بدنی بود که به تقویت مهارت‌های ورزشی دانشجویان خوابگاهی کمک خواهد کرد. علاوه بر این، گفت‌وگویی در مورد کارگاه مطالعات صهیونیسم انجام شد که هدف آن آگاهی بخشی به دانشجویان و اساتید در زمینه‌های مربوط به مطالعات سیاسی و فرهنگی بود.
در پایان جلسه، بر اهمیت برگزاری منظم این جلسات برای  هم‌افزایی و توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید شد.

کلید واژه ها: دانشگاه قم معاونت فرهنگی دیدار


نظر شما :